Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες όταν φτάνουν στο αεροδρόμιο για την πτήση τους, δηλώνουν πως έχουν κινητικά προβλήματα και ζητούν βοήθεια. Έτσι κινητοποιείται ο προβλεπόμενος μηχανισμός και κάποιοι υπάλληλοι από την επίγεια εξυπηρέτηση εμφανίζονται με ένα αναπηρικό καροτσάκι για να συνοδεύσουν τον επιβάτη μέχρι τη θέση του στο αεροπλάνο. Αν η επιβίβαση δεν γίνεται από ράμπα (φυσούνα) τότε κινητοποιείται και ειδικό όχημα.
Ωστόσο δείτε τι συμβαίνει: είναι πλέον πολλοί αυτοί που ζητούν βοήθεια χωρίς να έχουν πραγματικό πρόβλημα. Το κάνουν όμως για να μην περιμένουν στις ουρές για τσεκάρισμα, για έλεγχο ασφαλείας και για επιβίβαση, καθώς περνούν κατά προτεραιότητα. Το κόλπο το έχουν μάθει αρκετοί. Σε πρόσφατη πτήση της Southwest Airlines στις ΗΠΑ, 55 επιβάτες δήλωσαν πρόβλημα και ζήτησαν βοήθεια. Προφανώς κάποιο θαύμα συνέβη κατά τη διάρκεια της πτήσης και οι 30 από αυτούς που μπήκαν στο αεροπλάνο με αναπηρικό καροτσάκι αποβιβάστηκαν στον προορισμό τους όρθιοι και κάποιοι τρέχοντας.
Οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν έκκληση να σταματήσει αυτή η πονηριά καθώς υπάρχει έλλειψη προσωπικού στα αεροδρόμια, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουν να εξυπηρετήσουν αυτούς που πραγματικά χρειάζονται βοήθεια. Οι αεροπορικές εταιρίες όπως η Lufthansa, η Condor και η Tuifly, ζητούν από τους ταξιδιώτες να δηλώνουν 48 ώρες πριν την πτήση το αίτημα τους για βοήθεια, αλλιώς αυτή δεν θα είναι εγγυημένη.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments