Η Ryanair δεν μας αφήνει ποτέ να πλήξουμε. Συχνά υποθέσεις που σχετίζονται με αυτήν απασχολούν τον βρετανικό τύπο, με περισσότερο αυτά που έχουν σχέση με τις έξτρα χρεώσεις της και τα πρόστιμα που επιβάλει στους επιβάτες της, ακόμη και όταν δεν φταίνε.
Πρόσφατα μια οικογένεια είχε βγάλει τέσσερα εισιτήρια με την Ryanair για να ταξιδέψει από το Λονδίνο στα Κανάρια Νησιά για διακοπές. Καθώς ήταν εξοικειωμένη με τις διαδικασίες της Ryanair, είχαν κανονικά μαζί τους τις εκτυπωμένες κάρτες επιβίβασης. Ωστόσο στον έλεγχο το μηχάνημα για άγνωστο λόγο δεν μπορούσε να σκανάρει τα barcode που είχαν οι κάρτες επιβίβασης αν και τα στοιχεία του τσεκ ιν φαίνονταν κανονικά στο υπολογιστή.
Αν και ο υπάλληλος αναγνώρισε πως ήταν λάθος του μηχανήματος, δήλωσε αδυναμία να κάνει κάτι. Έτσι η οικογένεια αναγκάστηκε να πληρώσει 165 λίρες προκειμένου η εταιρεία να εκτυπώσει εκ νέου τις κάρτες επιβίβασης.
Στη συνέχεια ξεκίνησε ανταλλαγή δεκάδων mail μεταξύ της οικογένειας κα της Ryanair όπου η εταιρεία με διάφορες δικαιολογίες αρνείται να επιστρέψει τα χρήματα και παραπέμπει το θέμα σε οργανισμό επίλυσης διαφορών.
Τα θέμα πήρε διατάσεις και ξεκίνησε και πάλι η δημόσια συζήτηση για τις έξτρα χρεώσεις της Ryanair και άλλων αεροπορικών εταιρειών, που πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια της λογικής, αλλά και η άρνηση τους να αναγνωρίζουν τα λάθη τους με την ελπίδα ότι ο πελάτης να βαρεθεί και θα σταματήσει να διεκδικεί το δίκιο του. Μήπως το έχουν παρακάνει;;;

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

1 Comment
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments