Η Ryanair, ανακοίνωσε σήμερα, τα στατιστικά στοιχεία της νέας υπηρεσίας ‘Rate My Flight’, που δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας, να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες που τους παρέχει. Σύμφωνα με αυτά, το 93% των πελατών της Ryanair που χρησιμοποίησε την υπηρεσία τον Σεπτέμβριο, έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 10,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την επιλογή ‘Rate My Flight’ τον Σεπτέμβριο μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, όπως την ευγένεια του προσωπικού, καθώς και τις υπηρεσίες και επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Πολύ Κακή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Πολύ Καλή.
Το 93% των ερωτηθέντων αξιολόγησε το ταξίδι τους ως ‘Πολύ Καλό/Καλό/ OK’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (88%), την ευγένεια του πληρώματος (93%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (94%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (80%).
Το ‘Rate My Flight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά,

Νέα προσφορά: .«μεσοβδομαδιάτικη τρέλα».
Στο μεταξύ η Ryanair ανακοίνωσε μια νέα προσφορά που η ίδια αποκάλεσε «μεσοβδομαδιάτικη τρέλα». Σύμφωνα με αυτήν μέχρι σήμερα (Τετάρτη) τα μεσάνυχτα προσφέρει 100.000 θέσεις προς περίπου 170 προορισμούς με μόλις 2 ευρώ.
Οι προορισμοί περιλαμβάνουν τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία και η προσφορά θα ισχύει μόνο για 24 ώρες, δηλαδή μέχρι απόψε τα μεσάνυχτα.
Υπάρχουν, ωστόσο, δύο σημαντικοί περιορισμοί σε αυτή την προσφορά. Το ταξίδι θα πρέπει να γίνει μόνο μέσα στον ερχόμενο Νοέμβριο και μόνο Τρίτη ή Τετάρτη.

guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments