Με χθεσινή του ανακοίνωση το ΤΑΙΠΕΔ, επιβεβαιώνει αυτά που γράφαμε προχθές. ότι δηλαδή το τέλος των 13 ευρώ που θα πληρώνει κάθε επιβάτης που αναχωρεί από τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια που πέρασαν στη διαχείριση της Fraport, δεν είναι ένα καινούργιο χαράτσι όπως παρουσιάστηκε από μέρος του ελληνικού τύπου, αλλά αντικατάσταση αυτού που ισχύει σήμερα και φτάνει στα 12.7 ευρώ. Άρα η αύξηση είναι μόλις 30 λεπτά. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει το Τέλος Χρήσης Αερολιμένων και το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ), μόνο που τα χρήματα αντί να πηγαίνουν στην ανάπτυξη και τον εκσυχρονισμό των αεροδρομίων, πηγαίνουν να καλύψουν τις ατελείωτες μαύρες τρύπες της κεντρικής διοίκησης του κράτους, αφήνοντας τα αεροδρόμια ακόμη και χωρίς χαρτί υγείας.
Μετά από τέσσερα χρόνια, και όταν πλέον ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες επενδύσεις της Fraport για τον εκσυχρονισμό των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, το τέλος αυτό θα αυξηθεί, ωστόσο δε θα ξεπεράσει σε καμιά περίπτωση τα 18.5 ευρώ.
Όπως σημειώνει η ανακοίνωση, “το υφιστάμενο Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ) ανέρχεται σήμερα σε 12 ευρώ/αναχωρούντα επιβάτη για τις πτήσεις εντός ΕΕ και σε 22 ευρώ/αναχωρούντα επιβάτη για τις πτήσεις εκτός ΕΕ.
Αυτό πρόκειται άμεσα να τροποποιηθεί και θα καθορισθεί στο ποσό των 12 ευρώ για όλους τους αναχωρούντες επιβάτες, από όλα τα ελληνικά αεροδρόμια
με ισχύ μέχρι την 1η Νοεμβρίου 2024, γεγονός που αυτομάτως οδηγεί
σε σημαντική μείωση των χρεώσεων για τους επιβάτες που προέρχονται από χώρες εκτός ΕΕ. Μετά την 1η Νοεμβρίου 2024, το ΤΕΑΑ θα διαμορφωθεί
ακόμη χαμηλότερα, στο ποσό των 3 ευρώ για όλους τους αναχωρούντες επιβάτες από όλα τα ελληνικά αεροδρόμια”.

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments