Όταν αναζητούμε να αγοράσουμε ένα αεροπορικό εισιτήριο, συνήθως το πρώτο κριτήριο είναι η χαμηλότερη τιμή. Γι΄ αυτό και  τα τελευταία χρόνια,  όλες οι αεροπορικές εταιρείες,  χαμηλού κόστους και μη,  εφαρμόζουν τιμολογιακή πολιτική τύπου… Ryanair. Χαμηλή αρχική τιμή και όλα τα άλλα με έξτρα χρέωση.

Αν  οι τιμές μεταξύ των προσφερόμενων πτήσεων είναι κοντά,  τότε στο παιχνίδι της απόφασης μπαίνουν και άλλα κριτήρια,  αλλά σχεδόν ποτέ, το τι θα γίνει αν συμβεί κάτι  απρόοπτο,  τι θα κάνει η αεροπορική εταιρεία για μένα; Θα ακολουθήσει πολιτική  τύπου  Ryanair,  δηλαδή πάρε πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου σου και καλή τύχη ή θα ενδιαφερθεί για μένα;

Και να που τα απρόοπτα συμβαίνουν, όπως η σφοδρή κακοκαιρία στην Αττική που ακόμη ταλαιπωρεί κόσμο. Εκατοντάδες πτήσεις ακυρώθηκαν προς και από  το αεροδρόμιο της Αθήνας. Και στα πιο προηγμένα κράτη τυχαίνει να κλείνουν αεροδρόμια  λόγω κακοκαιρίας, ωστόσο σπάνια συμβαίνει οι διάδρομοι του αεροδρομίου  για την προσγείωση και απογείωση των αεροσκαφών να είναι ανοικτοί για πολλές ώρες,  αλλά το αεροδρόμιο να είναι αποκλεισμένο για μέρες από τον έξω κόσμο (Αττικής οδού και Μετρό γαρ).

Και τι έκαναν οι αεροπορικές εταιρίες αυτές τις δύσκολες ώρες για τους πελάτες τους,  για αυτούς που είτε αποκλείστηκαν στο αεροδρόμιο της Αθήνας είτε προσγειώθηκαν σε άλλο αεροδρόμιο καθώς της Αθήνας ήταν κλειστό;

Κάποιες  όντως είπαν στους πελάτες τους πάρτε πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου και καλή τύχη. Κάποιες άλλες προσπάθησαν να βοηθήσουν τους πελάτες τους  όσο μπορούσαν στις δύσκολες αυτές στιγμές που το αεροδρόμιο της Αθήνας έμοιαζε με καταυλισμό…

Μια από τις εταιρείες που βοήθησαν τους πελάτες τους  ήταν η Aegean. Νοίκιασε όσα δωμάτια βρήκε διαθέσιμα σε κοντινά ξενοδοχεία για τους αποκλεισμένους πελάτες της, το ίδιο και στη Θεσσαλονίκη, καθώς κάποιες πτήσεις προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» όσο το «Ελ. Βενιζέλος» ήταν κλειστό από τη χιονόπτωση. Συνολικά περίπου 850 άτομα εξυπηρετήθηκαν με αυτό τον τρόπο. Επίσης άνοιξε τα  lounge  της στο αεροδρόμιο τη Αθήνας για ευάλωτες ομάδες, όπως οικογένειες με παιδιά, άτομα με ειδικές ανάγκες,  ηλικιωμένους κλπ,  προκειμένου να περιμένουν σε καλύτερες συνθήκες. Μοίρασε βάουτσερ για φαγητό, αν και στα καταστήματα στο αεροδρομίου  που δεν μπορούσαν να ανεφοδιαστούν, όλα εξαντλήθηκαν νωρίς από τους χιλιάδες αποκλεισμένους.

Ενδεχομένως να μη  κατάφερε να τους εξυπηρετήσει όλους μέσα σ΄ αυτή την ένταση και τον χαμό που επικρατούσε, καθώς το πρόβλημα ήταν εκρηκτικό. Ωστόσο  έδωσε τη μάχη της.

Τα ραντεβού με την ταλαιπωρία ανανεώθηκε για την επόμενη σφοδρή κακοκαιρία, καθώς όσοι πιστεύουν ότι αυτά που περάσαμε μας έκαναν σοφότερους και τα λάθη δεν θα επαναληφθούν, προφανώς ξεχνούν σε πια χώρα  ζούμε…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments