Με όχι και τόσο καλούς οιωνούς μπαίνει το 2017 όσον αφορά το πτητικό πρόγραμμα της Ryanair στην Ελλάδα, καθότι προβλέπονται περικοπές δρομολογίων, τη στιγμή που σε άλλες χώρες, όπως Ιταλία, Μάλτα, Γερμανία, Ισπανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, τα νέα δρομολόγια προστίθενται κατά δεκάδες.
Η Ryanair με την έναρξη του εαρινού προγράμματος πτήσεων, προχωράει σε διακοπή των πτήσεων μεταξύ Αθήνας και Πάφου. Τα δρομολόγια Αθήνα-Κύπρος, και ειδικότερα προς Λάρνακα, αντιμετωπίζουν τεράστιο ανταγωνισμό με Aegean, Blue Air, Emirates, Cobalt και Ryanair στην αρένα. Σύντομα αναμένεται και η νέα Cyprus Airways να ανοίξει τα φτερά της ενώ μία ακόμη κυπριακή εταιρεία, η Orion Airways ετοιμάζεται και αυτή να δραστηριοποιηθεί σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Πάντως η πρώτη που αποχωρεί από τη μάχη στα δρομολόγια Αθήνας-Κύπρου είναι η Emirates, η οποία από 31 Ιανουαρίου σταματάει το Αθήνα-Λάρνακα. Η Ryanair, δεύτερη στην σειρά, τέλη Μαρτίου σταματάει από Αθήνα, αν και ουσιαστικά για Πάφο δεν είχε ανταγωνισμό. Όμως εκτός από το δρομολόγιο της Πάφου, θα μειώσει και το Αθήνα-Ρώμη από 3 σε 2 καθημερινά, κόβοντας την μεσημεριανή πτήση, το Αθήνα-Ρόδος από 3 σε 2 καθημερινές πτήσεις ενώ το Αθήνα-Κέρκυρα δεν φαίνεται να επανέρχεται για το καλοκαίρι.
Στο μεταξύ, το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το οποίο θα μειωθεί από 8 σε 3 καθημερινά δρομολόγια με την έναρξη του εαρινού προγράμματος, υποθετικά διότι υπήρχε καθυστέρηση στην επίλυση του προβλήματος του χρονοδιαγράμματος των έργων στο «Μακεδονία» και της ανακατανομής των χρονοθυρίδων (slots) στις εταιρείες, ούτε αυτό φαίνεται να επανέρχεται στο πρότερο πρόγραμμα, παρά την εξαγγελία μετάθεσης των έργων από Οκτώβριο και ύστερα. Αυτή η κατάσταση δημιουργεί ερωτηματικά σε πολλούς, μήπως τελικά το θέμα των έργων ήταν απλώς πρόφαση για την Ryanair για να μειώσει τα δρομολόγια και να χρησιμοποιήσει τα αεροσκάφη της σε άλλες χώρες. Ήδη ανακοίνωσε μετά την περικοπή του Αθήνα-Πάφος, την έναρξη καθημερινού δρομολογίου Πάφος-Τελ Αβίβ, το πρώτο δρομολόγιο της εταιρείας στο Τελ Αβίβ.

Πείτε τη γνώμη σας

avatar