Με λαμπρότητα και σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 25 Μαρτίου στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος στην Κωνσταντινούπολη, τα εγκαίνια της έκθεσης της Αγιορειτικής Εστίας Περισσότερα...
Η “Διπλωματία των Πόλεων”, αυτή η πολύ σημαντική δράση του Δήμου Θεσσαλονίκης που σκοπό έχει να προωθήσει την πόλη ως τουριστικό, εκπαιδευτικό, ιατρικό, συνεδριακό και εκθεσιακό προορισμό, συνεχίζει τις εξορμήσεις Περισσότερα...












