Μαυρισμένοι θα έρθουν φέτος στην Ελλάδα (αν έρθουν) οι Δανοί τουρίστες. Οι επαναλαμβανόμενες υψηλές θερμοκρασίες, γέμισαν και πάλι κάθε διαθέσιμο χώρο στα ντεκ του λιμανιού της Κοπεγχάγης, κυρίως από νέους που αναζητούν ένα καλό μαύρισμα…
0 Comments
νεότερα













