Τόπος: Μετρό Θεσσαλονίκης πριν από λίγο…

Ούτε ένας επιβάτης στο συρμό από Βούλγαρη προς Σιδηροδρομικό σταθμό. Η Θεσσαλονίκη είναι… διακοπές.

guest

0 Comments
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments