Τόπος: Καλαμάτα

Άλλος ένας σιδηροδρομικός σταθμός χωρίς τρένα καθώς ο σιδηρόδρομος έχει αποτύχει οικτρά στη χώρα μας, παρ΄όλο που από τη δεκαετία του ογδόντα και μετά ξοδεύτηκαν πακτωλοί δισεκατομμυρίων.
Τελευταία γίνεται μια προσπάθεια με πρωτοβουλία της Ελβετίας για την αναγέννηση του Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου για επιβατικούς, πολιτιστικούς και τουριστικούς σκοπούς. Να ξεκινήσουν δηλαδή τουριστικά τρένα στην Πελοπόννησο που το σιδηροδρομικό της δίκτυο ανακαινίσθηκε το 2011 και μετά εγκαταλείφθηκε και λεηλατήθηκε.
Ένα σχετικό συνέδριο ξεκινά αύριο στο Ναύπλιο.

guest

0 Comments
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments