Τόπος: Ντόρτμουντ

Για πάνω από ένα μήνα την περίοδο των Χριστουγέννων, κάθε μέρα το όνομα της Θεσσαλονίκης και άλλων Ελληνικών πόλεων όπως η Καβάλα και το Ηράκλειο, εμφανίζονταν εκατοντάδες φορές στο Μύλο του λούνα παρκ στην κεντρική πλατεία του Ντόρτμουντ που προσέλκυε χιλιάδες κόσμου.
Μια αναπάντεχη διαφήμιση καθώς χορηγός του Μύλου ήταν οι αεροπορικές εταιρείες Wizz Air και η Eurowings, που διαφήμιζαν τους προορισμούς τους.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments