Σιγά σιγά γίνονται γνωστά όλα τα δεδομένα για την νέα τουριστική περίοδο που οι ίδιοι οι άνθρωποι του τουρισμού την θεωρούν χαμένη. Προσθέτουν ωστόσο πως πρέπει η χώρα μας να λειτουργήσει φέτος τουριστικά, έστω και με λίγους τουρίστες, προκειμένου να χτίσει την επόμενη χρονιά.
Τα σύνορα ανοίγουν χωρίς σημαντικούς περιορισμούς, τα ξενοδοχεία ανοίγουν με περιορισμούς και οι αεροπορικές εταιρείες προγραμματίζουν την σταδιακή επαναφορά όλο και περισσότερων πτήσεων κρατώντας ωστόσο χαμηλά την μπάλα.
Το ερώτημα που προκύπτει τώρα είναι  οι τουρίστες θα ταξιδέψουν; Είναι ο μεγάλος άγνωστος Χ στην φετινή άλυτη εξίσωση.
Και αυτό γιατί μπορεί διάφορα τηλεοπτικά και άλλα μέσα να μεταδίδουν πως οι Ευρωπαίοι μετρούν αντίστροφα τα δευτερόλεπτα για να ξεχυθούν στις παραλίες της Μεσογείου, η πραγματικότητα ωστόσο είναι διαφορετική.
Οι κυβερνήσεις ευθαρσώς συμβουλεύουν τους πολίτες τους να μείνουν στις χώρες τους το φετινό καλοκαίρι, αφενός για να ενισχύσουν την τοπική πληγωμένη οικονομία τους και αφετέρου να μην φέρουν κορωνοϊό με την επιστροφή τους από το εξωτερικό και ξεσπάσει νέα υγειονομική κρίση.
Και οι Ευρωπαίοι πολίτες που κάθε χρόνο θεωρούσαν εκ των ουκ άνευ την παρουσία τους στα θέρετρα της Μεσογείου, δηλώνουν προβληματισμένοι. Η μεσαία τάξη στην Ευρώπη που και προ υγειονομικής κρίσης ήταν ιδιαίτερα πιεσμένη, τώρα είναι οικονομικά εξουθενωμένη. Πολλοί φοβούνται μια νέα έξαρση του κορωνοϊού το φθινόπωρο και θέλουν να κρατήσουν τα χρήματα τους για παν ενδεχόμενο. Αρκετοί δεν έχουν διαθέσιμη άδεια από την δουλειά τους καθώς την εξάντλησαν το διάστημα της καραντίνας. Η σχολική χρονιά αναστατώθηκε σε όλη την Ευρώπη και δημιουργεί πρόβλημα στον προγραμματισμό των διακοπών. Φυσικά υπάρχει πάντα ο φόβος του κορωνοϊού ενώ η ψυχολογία είναι στα ταρταρα.
Όλα αυτά βάζουν εμπόδια σε ένα πιθανό ταξίδι διακοπών το φετινό καλοκαίρι.
Στο μεταξύ υπάρχει πάντα η απορία. Αυτοί που θα ταξιδέψουν φέτος τι προορισμό θα επιλέξουν;
– Αυτόν που τα πήγε καλά στην κρίση του κορωνοϊού;
Τον πιο δημοφιλή που αποτελεί όνειρο για τον καθένα;
– Τον πιο πετυχημένο που προσελκύει κάθε χρόνο τους περισσότερους τουρίστες;
Αυτόν που έχει καλές υποδομές και οργάνωση;
– Αυτόν που διαφημίζεται περισσότερο και σου δημιουργεί την επιθυμία να τον επισκεφτείς;
Ή μήπως τον πιο φθηνό;
Το τι ακριβώς θα συμβεί δεν το γνωρίζουμε. Ξέρουμε όμως τι πρέπει να γίνει για να πάρουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την μικρή φετινή πίτα. Οι διακρατικές συμφωνίες θα ενισχύσουν το αίσθημα ασφάλειας και θα διευκολύνουν την μετακίνηση, ενώ η έντονη προβολή και μάρκετινγκ θα δημιουργήσει την επιθυμία σε πολλούς να ταξιδέψουν και να σε επιλέξουν.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments