Αποτελεί παράδοση πλέον στη χώρα μας, κάθε νέος Υπουργός που αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο του Τουρισμού, να αλλάζει το τουριστικό brand (σήμα, σλόγκαν κλπ) της Ελλάδας. Ακόμη και τίποτε να μην κάνει στη θητεία του (οι περισσότεροι δεν κάνουν τίποτε ουσιαστικό) το σήμα θα το αλλάξει. Μια απίστευτη επικοινωνιακή διαστροφή που δεν εξηγείται με όρους λογικής.
Έτσι λοιπόν η τρέχουσα Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, ανακοίνωσε πριν μερικές μέρες πως αλλάζει το τουριστικό σλόγκαν της Ελλάδας. Από to “All time classic” που καθιέρωσε η προηγούμενη Υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, θα γίνει “No Place like Greece” (” Δεν υπάρχει μέρος σαν την Ελλάδα”).
Η Ελλάδα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια άλλαξε πάνω από 10 φορές όλα αυτά που αποτελούν το brand της. Σήματα, σλόγκαν κλπ. Το αποτέλεσμα είναι να μην τα αναγνωρίζει κάνεις καθώς αλλάζουν πριν προλάβουν να γίνουν αναγνωρίσιμα.
Και ενώ από σημαντικές προσωπικότητες του branding και του τουρισμού, έχει ασκηθεί πολλές φορές κριτική για αυτή την τακτική των Υπουργών Τουρισμού να αλλάζουν συνεχώς το brand, τελικά τίποτε δεν αλλάζει όσον αφορά στην τακτική.
Είναι ματαιοδοξία (κάθε Υπουργός θέλει να αφήσει το στίγμα του), είναι βλακεία, είναι κάτι άλλο; Πράγματι “No Place like Greece”
Στο μεταξύ κάθε νέο brand έχει τα έξοδα του…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments