Επιτυχημένη έκριναν την πρώτη εκδήλωση οι τετράποδοι φίλοι που ήρθαν με τις μαμάδες και τους μπαμπάδες τους στο Πάρκο Καταρρακτών. Το Εδεσσαϊκό Καρναβάλι είναι μια ανοιχτή αγκαλιά για όλους και το αποδεικνύει…

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση των διοργανωτών:

“Εξαιρετικές συμμετοχές από τις οποίες ξεχώρισαν η Τρίξι με την Αννα (Λούκυ Λούκ), η Μάσα με την Δέσποινα-Χριστίνα (Νυφούλα), ο Ντόρμις και η Ελένη (Αρνητής Καρναβαλιού), Ζενίθ και Γιάννης (Πειρατής), η Ντάρια με την Νατάσσα (Κιτρινούλα), ο Λούης με την Χριστίνα (Μπόμπ Σφουγγαράκης), η Αύρα με την Κατερίνα και τον Κώστα (Disco Girl), η Μίκα & ο Χρήστος (Κουνελάκι), η Νίλι και η Δέσποινα (Πριγκίπισσα), ο Μιλού και η Λούνα με την Αναστασία (Λαγός-Γάτα), ο θορυβώδης τροχονόμος Μίκυ με την Κατερίνα, ο Ανταμ & η Μαρία (Δεινόσαυρος), η Σεφρίνα & η Νάγια (Φιόγκος), Βλάσης & Ντίνα (Κάου-Μπόϋ), Κάντυ & Σμαράγδα (Είμαστε σε φόρμα). Στην εκδήλωση στήθηκε στούντιο αναμνηστικής φωτογραφίας για τους συμμετέχοντες ενώ ζητήθηκε από όλους το καλύτερο … χαμόγελο, φιλί, μάσκα-κοστούμι αλλά και ο καλύτερος γαβ-χαιρετισμός. Ακολούθησε κλήρωση με δώρα στην οποία συμμετείχαν όλοι οι συμμετέχοντες όπως και μια οικογενειακή φωτό στο πάρκο καταρρακτών με μια απίστευτη θέα στα βουνά Πάϊκο, Όλυμπος και Χορτιάτη..”
Οι εκδηλώσεις στο σύγχρονο, σατυρικό, παραδοσιακό Εδεσσαϊκό Καρναβάλι, στην Έδεσσα & την Βεγορίτιδα, συνεχίζονται μέχρι και τις Καθαρά Δευτέρα.

guest

0 Comments
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή