Κείμενο – φωτογραφίες: Omorfa Taxidia

Σήμερα Δευτέρα, παγκόσμια μέρα τουρισμού, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε την νέα της καμπάνια για την τουριστική προβολή και προώθηση της περιοχής τα επόμενα χρόνια.
Καθώς η Κεντρική Μακεδονία είναι η περιοχή στην οποία γεννήθηκε και έζησε ο Alexander The Gtreat (Μέγας Αλέξανδρος) η καμπάνια δανείζεται τη λέξη Great καθώς έχει όνομα και βασικό μότο την φράση Do Something Great.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας Do Something Great , έχει δημιουργηθεί μια σειρά θεματικών βίντεο τα οποία φιλοδοξούν να ανάψουν την πρώτη σπίθα στο μυαλό κάθε υποψήφιου τουρίστα και να στρέψουν το ταξιδιωτικό του ενδιαφέρον στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας με τις τόσες ομορφιές και ιστορία.
Η παρουσίαση της καμπάνιας και των βίντεο έγινε στην κεντρική αίθουσα του Ολύμπιον παρουσία του Υφυπουργού Μακεδονίας –Θράκης Σταύρου Καλαφάτη, του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, του Τομεάρχη τουρισμού της Περιφέρειας Αλέξανδρου Θάνου, εκπροσώπων φορέων και επαγγελματιών του τουρισμού.
Στην ομιλία του ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στη σημασία του τουρισμού για την Περιφέρεια τον οποίο δεν χαρακτήρισε ως βαριά βιομηχανία αλλά αναπτυξιακή βάση και τομέα αιχμής για την Κεντρική Μακεδονία. Όπως μεταξύ άλλων είπε: «στόχος είναι η βελτίωση των υποδομών και της καθημερινότητας καθώς αυτό αντανακλά στον τουρισμό. Θέλουμε να προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες από πριν την πανδημία, να σηκώσουμε τον πήχη ψηλότερα. Στόχος μας είναι ο τουρισμός 365 μέρες το χρόνο αλλάζουμε ταχύτητα και αυτό μετουσιώνεται στη νέα μας καμπάνια».
Ο Τομεάρχης τουρισμού της Περιφέρειας Αλέξανδρος Θάνος αναφέρθηκε στις συνεχείς προσπάθειες του τμήματος τουρισμού της Περιφέρειας για την προβολή και προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας. Όπως μεταξύ άλλων ανέφερε: «Έχουμε βάλει στόχο με τον Περιφερειάρχη σε τρία χρόνια, σε συνεργασία με την Φράπορτ, να υποδεχθούμε στη Θεσσαλονίκη υπερατλαντικές πτήσεις, σε συνεργασία με τον λιμάνι να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη hope porting και τα πρώτα δείγματα του φετινού καλοκαιριού ήταν πολύ ενθαρρυντικά, να κάνουμε την περιοχή μας κινηματογραφικό προορισμό με το Film Office που έχουμε ιδρύσει. Έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα και θα ανακοινώσουμε σύντομα και άλλα.
Με τη νέα καμπάνια ανοίγουμε έναν νέο κύκλο εξωστρέφειας. Καλώ όλους τους φορείς αλλά και τις μεμονωμένες επιχειρήσεις, να εργαλοιοποιήσουν το οπτικοακουστικό υλικό που παράξαμε και είναι στη διάθεση τους, ώστε να του δώσουν προστιθέμενη αξία και η κεντρική Μακεδονία να κάνει νέα άλματα στον τουρισμό».
Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους στην εκδήλωση διακρίναμε: την διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρια Αντωνίου, τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο, τον Πρόεδρο της ΠΟΞ Γρηγόρη Τάσιο, τον Πρόεδρο του TCB Γιάννη Ασλάνη, τον αντιπρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ντίνο Τορνιβούκα, τον αντιπρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Γιώργο Βόγια, την διευθύντρια της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, την διευθύντρια Βορείου Ελλάδος της Aegean Ειρήνη Σιδηροπούλου, τον διευθυντή ανάπτυξης της Φραπόρτ Γιώργο Βήλο, τον Πρόεδρο τους Ελλονο-ιταλικού Επιμελητηρίου Χρήστο Σαραντόπουλο…

 

 

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments