Ο Δήμος Θεσσαλονίκης επιχειρεί το δικό του μπραντ για την τουριστική προβολή και προώθηση της πόλης. Έτσι λοιπόν ο γνωστός ξεναγός Κωνσταντίνος Σφήκας και η ομάδα του, φιλοτέχνησαν 29 διαφορετικές φιγούρες εμπνευσμένες από την ιστορική διαδρομή της πόλης. Κάθε φιγούρα με την δική της μικρή ιστορία, θα διακοσμούν διάφορα αναμνηστικά είδη (μπλουζάκια, τσάντες, φλυτζάνια, τετράδια κλπ) τα οποία θα πωλούνται από το gift shop που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ο Δήμος. Επίσης υπό προϋποθέσεις θα είναι διαθέσιμες και σε ιδιώτες να παράγουν τα δικά τους αναμνηστικά προϊόντα της Θεσσαλονίκης.
Το πρότζεκτ παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση στη Βίλα Μπιάνκα. Τους καλεσμένους υποδέχθηκε η αντιδήμαρχος τουρισμού Μαρία Καραγιάννη. Παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο τομεάρχης τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μαμπρακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ανδρέας Μανδρίνος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Βύρων Θεολόγης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Μιχάλης Πεζίκογλου, ο Πρόεδρος του TCB Γιάννης Ασλάνης, η Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών Αναστασία Γαϊτάνου, εκπρόσωποι επιμελητηρίων και άλλων φορέων.
Ο Κωνσταντίνος Σφήκας με τον δικό του χαρισματικό τρόπο παρουσίασε τις 29 φιγούρες και την ιστορία που κουβαλά η κάθε μια. Στόχος είναι να βοηθήσουν στην τουριστική προβολή της πόλης, την αναγνωρισιμότητα της και την ανάδειξη της ιστορίας της.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments