Οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης πάντα είχαν παράπονο πως οι Θεσσαλονικείς δεν πολυπροτιμούν τα ξενοδοχεία τους για φαγητό, ποτό ή διασκεδάση. Οι λόγοι είναι πολλοί ωστόσο μια νέα προσπάθεια της Ένωσης Ξενοδόχων ευελπιστεί να αλλάξει αυτή την κατάσταση και να στρέψει όλο και περισσότερους ντόπιους στα ξενοδοχεία για φαγητό.

Το κόνσεπτ ονομάζεται thessbrunch, και στόχο έχει να επαναφέρει το κυριακάτικο brunch στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης αλλά και να αυξηθούν τα ξενοδοχεία που το προσφέρουν.

Αν και η λέξη brunch που προέρχεται από τις λέξεις breakfast ως το lunch, υπονοεί το ενδιάμεσο γεύμα μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού, αυτό που στην Εκκάδα λέμε δεκατιανό, στη χώρα μας εννοούμε το μεσημεριανό.

Έτσι λοιπόν κάθε Σαββατοκύριακο ένα επιλεγμένο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης θα ετοιμάζει branch και θα περιμένει τους Θεσσαλονικείς να το απολαύσουν. Η προσπάθεια ξεκίνησε από το ξενοδοχείο The Excelsior. Στη συνεχεία τη σκυτάλη πήραν ή θα πάρουν τα ξενοδοχεία: Electra Palace, Grand Palace, Holiday Inn Thessaloniki, Hyatt Regency Thessaloniki, Makedonia Palace, Mediterranean Palace, Nikopolis Thessaloniki, Anatolia Hotels Thessaloniki, City Hotel, Colors Urban, Di Tania, Golden Star City Resort και Le Palace.

Για να έχετε μια πιο άμεση και συνεχή ενημέρωση για το πιο ξενοδοχείο και πότε έχει branch και τι περιλαμβάνει αυτό δημιουργηθηκε ειδική ιστοσελίδα με όλες τις σχετικές πληροφορίες.

Θα το βρείτε πληκτρολογώντας,  http://www.thessbrunch.com όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για τα συμμετέχοντα ξενοδοχεία, τα μενού, καθώς και για το ειδικά διαμορφωμένο blog “Food4Though”, στο οποίο θα υπάρχουν αναφορές για τους chefs, posts από food bloggers & διατροφολόγους. Επίσης αναρτημένα στο portal υπάρχουν τόσο το πρόγραμμα του thessbrunch με τις συγκεκριμένες ημερομηνίες, όσο και το ξενοδοχείο που θα το φιλοξενεί κάθε φορά.

Και διαγωνισμός #koulouriofthemoth

Στα πλαίσια του thessbrunch, ξεκινά και ο πρώτος διαγωνισμός με το hashtag #koulouriofthemonth που απευθύνεται στο ευρύ κοινό όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά ολόκληρης της Ελλάδας και του εξωτερικού, επιλέγοντας ένα από τα δημοφιλή προϊόντα της πόλης που δεν είναι άλλο από το πασίγνωστο κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Το κοινό θα μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που θα αναρτά, χρησιμοποιώντας απλά ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης σαν να είναι κορνίζα, τοποθετώντας το ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα σημεία όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Αρκεί να ανεβάσει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή να στείλει μήνυμα στα social media του thessbrunch.
Κάθε μήνα, η φωτογραφία που θα συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth θα κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη εφόσον ο συμμετέχων νικητής διαμένει εκτός Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς θα είναι ένα thessbrunch για 2 άτομα σε ένα από τα ξενοδοχεία που θα συμμετέχουν στο project.

Πείτε τη γνώμη σας

avatar