Αν και ο γαλλικός ξενοδοχειακός Όμιλος Accor, έκτος μεγαλύτερος στον κόσμο, αναπτύσσει περίπου 40 ξενοδοχειακά μπραντ, αποφάσισε να εντάξει ένα ακόμη στο πλούσιο χαρτοφυλάκιο του. Πρόκειται για την Emblems Collection, με την οποία η Accor φιλοδοξεί να συγκεντρώσει περισσότερα πολυτελή ξενοδοχεία στο ήδη καλά εφοδιασμένο χαρτοφυλάκιό της με αλυσίδες όπως Sofitel, Fairmont, McGallery και Raffles.
Τα ξενοδοχεία που θα ενταχθούν σ΄αυτήν την αλυσίδα θα μπορούν να διατηρήσουν την ανεξάρτητη θέση τους ενώ θα απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα να ανήκουν σε μια μεγάλη ομάδα όπως η Accor, με το πρόγραμμα επιβράβευσης ALL αλλά και ισχυρά κανάλια πωλήσεων.
Η φιλοδοξία της Accor με την Emblems Collection είναι να έχει ξενοδοχεία σε 60 τοποθεσίες έως το 2030, γι΄αυτό και ο Όμιλος αναζητά υφιστάμενα ξενοδοχεία για να ενσωματωθούν στη νέα του επωνυμία σε προορισμούς-στόχους σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ των πολλών πόλεων που “στοχοποιήθηκαν” είναι το Παρίσι, η Πράγα, το Μαρακές, η Ντόχα, η Σεούλ, το Σίδνεϊ και η Αβάνα.
Στην Ελλάδα, η Accor έβαλε φέτος στο χαρτοφυλακίου της τρία ξενοδοχεία, ένα Angsana, ένα MGallery και ένα Merfcure.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments