Όπως είχαμε αναφέρει σε άλλη ανάρτηση πριν μερικές μέρες (https://omorfataxidia.gr/…/oi-xenodocheiakes-alysides…/), τα τελευταία χρόνια καταφθάνουν συνεχώς στη χώρα μας νέα διεθνή ξενοδοχειακά μπραντ. Κοντολογίς γνωστές ξενοδοχειακές αλυσίδες, αποκτούν παρουσία και στη χώρα μας ή επεκτείνουν την παρουσία τους και αυτό είναι καλό κυρίως για δυο λόγους. Αφενός αναβαθμίζουν το προσφερόμενο επίπεδο φιλοξενίας και αφετέρου μέσα από τα δικά τους κανάλια προβολής και πωλήσεων προβάλουν την περιοχή τους και προσελκύουν πελατεία που σε άλλη περίπτωση δεν θα την βλέπαμε στην Ελλάδα. Ανάμεσα στις νέες ξενοδοχειακές αλυσίδες που άρχισαν να καταφθάνουν στην Ελλάδα, είναι και κάποιες συνώνυμες τις απίστευτης πολυτέλειας. Αν και αυτός ο όρος επισήμως δεν υπάρχει, τα ξενοδοχεία τους θα τα χαρακτηρίζαμε εφτάστερα που απευθύνονται σε πολύ υψηλά βαλάντια.
Ωστόσο αν όλες αυτές οι ξενοδοχειακές αλυσίδες τοποθετήσουν τα ξενοδοχεία τους πάνω στον χάρτη της Ελλάδας, θα σχημάτιζαν μια μαύρη τρύπα στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας. Και αυτό γιατί μόλις τρία ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων υπάρχουν στην Βόρεια Ελλάδα. Ένα Hyatt Regency και ένα Holiday Inn στη Θεσσαλονίκη και ένα Ramada στην Αλεξανδρούπολη. Μετά από πολλά χρόνια, την εμφάνιση του θα κάνει το καλοκαίρι και ένα τέταρτο ξενοδοχείο που θα λειτουργεί κάτω από το μπραντ Autograph Collection της Marriott.
Για ποιο λόγο οι ξένες ξενοδοχειακές αλυσίδες αποφεύγουν την Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα, παρ΄όλο που η περιοχή προσελκύει κάθε χρόνο περίπου το 25% του τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας;
Ο πρώτος λόγος είναι οι χαμηλές τιμές που δουλεύουν τα ξενοδοχεία στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. Στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης το δείχνει και η έρευνα που κάθε χρόνο ανακοινώνει η Ένωση Ξενοδόχων, στην οποία η Θεσσαλονίκη είναι μακράν τελευταία όσον αφορά στις ξενοδοχειακές τιμές αν συγκριθεί με δέκα ανάλογου μεγέθους πόλεις της Ευρώπης. Καθώς αυτά τα ξενοδοχεία έχουν αυξημένο κόστος λειτουργίας, με τις χαμηλές τιμές δεν βγαίνουν.
Ο δεύτερος λόγος είναι πως η Θεσσαλονίκη και οι Βόρεια Ελλάδα είναι άγνωστες περιοχές στον τουριστικό χάρτη του πλανήτη. Το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό δεν μας γνωρίζει και αυτό αποθαρρύνει ακόμη περισσότερο τις ξένες ξενοδοχειακές αλυσίδες να επενδύσουν στην περιοχή.
Έτσι το ποιοτικό άλμα του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, που θα φέρει στην περιοχή καλύτερους και περισσότερους τουρίστες καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς, αργεί ακόμη.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments