Καθώς οι ακυρώσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία πέφτουν βροχή, τόσο των γκρουπ όσο και των μεμονωμένων, ο ΣΕΤΕ, το κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο (κυρίως των ξενοδόχων) προτείνει στα μέλη του μια ιδιαίτερα γενναιόδωρη πολιτική ακυρώσεων.
Συγκεκριμένα, για κρατήσεις που αφορούν διαμονές έως 31 Μαΐου 2020, προτείνεται η τροποποίηση της πολιτικής ακυρώσεων τόσο των μεμονωμένων, όσο και των ομαδικών κρατήσεων, ως εξής:
«-Εποχικά τουριστικά καταλύματα / resort: Δικαίωμα δωρεάν ακύρωσης 7 ημέρες πριν την άφιξη. Στην περίπτωση αυτή, θα επιστρέφεται η προκαταβολή που έχει καταβληθεί.
ουριστικά καταλύματα συνεχούς λειτουργίας σε αστικά κέντρα: Δικαίωμα δωρεάν ακύρωσης 24 ώρες πριν την άφιξη. Στην περίπτωση αυτή, θα επιστρέφεται η προκαταβολή που έχει καταβληθεί.
Τουριστικά καταλύματα συνεχούς λειτουργίας σε ορεινές-ημιορεινές περιοχές: Δικαίωμα δωρεάν ακύρωσης 48 ώρες πριν την άφιξη. Στην περίπτωση αυτή, θα επιστρέφεται η προκαταβολή που έχει καταβληθεί.
Η εν λόγω πολιτική ακυρώσεων προτείνεται να εφαρμοστεί και σε κρατήσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και για τις οποίες εξακολουθεί μέχρι σήμερα να υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης.»
Ωστόσο την πρόταση αυτή δεν φαίνεται να συμμερίζονται οι Έλληνες ξενοδόχοι οι οποίοι ακολουθούν την δική τους πολιτική η οποία συνοψίζεται στο εξής: αν αυτός που θέλει να ακυρώσει είναι σταθερός πελάτης (μεμονωμένος ή τουριστικό γραφείο) παίρνει τα λεφτά του πίσω, αν όχι τότε ότι λένε οι κανονισμοί και οι αρχικές συμφωνίες.
Την ίδια ώρα οι Έλληνες ξενοδόχοι βιώνουν την αυστηρή πολίτικη ακυρώσεων των ξενοδοχείων του Βερολίνου στα οποία έκαναν κρατήσεις προκειμένου να επισκεφτούν την μεγάλη τουριστική έκθεση, την ITB 2020. Η έκθεση ακυρώθηκε πέντε μέρες πριν την έναρξη της. Τα ξενοδοχεία του Βερολίνου δεν επιστρέφουν χρήματα πίσω, αμφισβητώντας μάλιστα πως ο πελάτης τους θα πήγαινε στο Βερολίνο για την έκθεση. Δίνουν χρήματα πίσω μόνο σε σταθερούς πελάτες τους που πήγαιναν στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο για πολλά χρόνια. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ξενοδόχου της Θεσσαλονίκης που πηγαίνει στο ίδιο ξενοδοχείο τα τελευταία 15 χρόνια. Το ξενοδοχείο επιστέφει σ΄αυτόν τα χρήματα αλλά όχι και στον συνεργάτη του που θα πήγαινε μαζί του στην έκθεση.
Δείτε στη φώτο την απάντηση ξενοδοχείου του Βερολίνου σε Έλληνα ξενοδόχο που ζήτησε τα χρήματα του πίσω μετά την ακύρωση της τουριστικής έκθεσης.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments