Με ένα δελτίο τύπου που χαρακτηρίζεται από αμετροέπεια και αυτοπροβολή, η Ένωση Ξενοδοχείων Θάσου, ανακοίνωσε τα μέτρα που προτίθεται να λάβει προκειμένου να πετύχει τον “επαναπροσδιορισμό της τουριστικής φήμης” της Θάσου, μετά την καταστροφή που υπέστη για μια ακόμη φορά από την πρόσφατη μεγάλη πυρκαγιά.
Τα περισσότερα από αυτά που περιγράφονται σ΄αυτό, που το δελτίο τύπου το χαρακτηρίζει ως “επαγγελματικό πλάνο στοχευμένης τουριστικής προώθησης”, είναι τα αυτονόητα, αυτά δηλαδή που θα έπρεπε ήδη να είχαν υλοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια για την τουριστική προώθηση του νησιού. Για παράδειγμα ως πρώτο μέτρο αναφέρεται “η καταγραφή και ανάδειξη όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού”. Αν μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καταγραφή και ανάδειξη όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού τότε τι ακριβώς πήγαινε να διαφημίσει η Ένωση Ξενοδοχείων Θάσου, και άλλοι φορείς στις εκθέσεις του εξωτερικού; Πως ακριβώς διαφήμιζαν τη Θάσο όταν δεν ήξεραν τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα;
Το σίγουρο είναι πως όλα τα γενικόλογα που προτείνει η Ένωση Ξενοδοχείων Θάσου, δεν αφορούν στη διαχείριση της κρίσης, καθώς περί αυτού πρόκειται. Ούτε θωρακίζουν τη Θάσο όπως αναφέρεται στον φλύαρο τίτλο του δελτίου τύπου. (Η Ε.Ξ.Θ. δρα ακαριαία θωρακίζοντας τη Θάσο με προωθητικό πλάνο που εκπόνησε για τον τουρισμό)
Τη διαχείριση της κρίσης και την ενίσχυση της πληγωμένης φήμης του νησιού δεν μπορεί να την κάνει το κάθε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδοχείων. Είναι κάτι που τους ξεπερνά. Είναι δουλειά που αφορά εξειδικευμένες γνώσεις και πρακτικές που τις σχεδιάζουν και τις υλοποιούν εξειδικευμένα άτομα.
Το δελτίο τύπου αναφέρει επίσης πως “το σχέδιο παραδόθηκε στο αρμόδιο γραφείο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και τέθηκε υπόψη της Υφυπουργού Τουρισμού, κ. Έλενας Κουντουρά”. Αν στην Θάσο πιστεύουν πως το Υπουργείο Τουρισμού θα ασχοληθεί σοβαρά με τη Θάσο και θα βοηθήσει αποτελεσματικά το νησί, τότε μάλλον δεν κατάλαβαν τι έγινε στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
Το δελτίο τύπου ολοκληρώνεται με δήλωση μέλος του διοικητικού συμβουλίου η οποία κινείται στο ίδιο πλαίσιο αμετροέπειας και αυτοπροβολής.
Διαβάστε την όπως ακριβώς στάλθηκε με την ευχή ότι κάτι θα καταλάβετε.
«Αυτό που μας έλειψε ήταν η εξωστρέφεια και η συνοχή», αναφέρει σε δήλωσή σου ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Υπεύθυνος Επικοινωνίας & Στρατηγικού Σχεδιασμού, κ. Γιώργος Σπυρίδης. «Για το λόγο αυτό» λέει «πέρα από το επαγγελματικό του πράγματος, που εξασφαλίζει απόλυτα την εφαρμογή εξωστρεφούς επικοινωνιακής πολιτικής, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα σχήμα όπου η συμμετοχή όλων διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο και επιτυγχάνει τον καταμερισμό θεματικών αρμοδιοτήτων. Είμαστε περήφανοι που, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, καταφέραμε να εμπνεύσουμε και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη, δείχνοντας αποφασιστικά δείγματα γραφής και συνέπειας στο λόγο και στη σκέψη. Η Θάσος είναι η ανερχόμενη δύναμη στον ελληνικό τουρισμό και παρά το πλήγμα που υπέστη δηλώνει «παρούσα», τείνοντας το χέρι προς όλους τους τοπικούς επιχειρηματίες, έτσι ώστε μέσα από τη συνέργεια και τις ενωτικές πρωτοβουλίες να συνεχίσει το δρόμο της τουριστικής ανέλιξης ως εναλλακτικός μεσογειακός προορισμός με ταυτότητα, ποιότητα και μοναδικότητα».

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments