Η eu travel tech, (Σύνδεσμος για τις τεχνολογικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες), και η ECTAA, (Σύνδεσμος των ευρωπαϊκών τουριστικών γραφείων και διοργανωτών οργανωμένων ταξιδιών), χαιρέτισαν την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ξεκινήσει έρευνα, μαζί με το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC), σχετικά με τις πρακτικές ακύρωσης των αεροπορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Όπως σημειώνει ορθά η Επιτροπή, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που εφαρμόστηκαν από χώρες κατά τη διάρκεια της κρίσης υγείας οδήγησαν σε μαζικές ακυρώσεις πτήσεων, οι οποίες έχουν διαταράξει τα ταξιδιωτικά σχέδια εκατομμυρίων Ευρωπαίων. Σε αυτό το πλαίσιο, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν αποτύχει επανειλημμένα να συμμορφωθούν προς την υποχρέωσή τους να επιστρέψουν στους πελάτες τα χρήματά τους έγκαιρα (εντός 7 ημερών) ή επέβαλαν κουπόνια (vouchers) αντί των επιστροφών, είτε απευθείας είτε μέσω των ταξιδιωτικών τους πρακτόρων.
Η έρευνα για τις αεροπορικές εταιρείες που δεν συμμορφώνονται είναι ευπρόσδεκτη, αλλά η eu travel tech και η ECTAA προτρέπουν την Επιτροπή και το Δίκτυο CPC να επιταχύνουν τις έρευνές τους και να λάβουν αυστηρά μέτρα επιβολής κατά των αεροπορικών εταιρειών που συστηματικά δεν συμμορφώνονται προς τις υποχρεώσεις τους να παρέχουν επιστροφή χρημάτων.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments