Για να μπορέσει ένα τουριστικό γραφείο να σχεδιάσει και να κάνει τις κρατήσεις για μια εκδρομή ενός γκρουπ ή ακόμη και για μεμονωμένα άτομα, απαιτούνται πολλές εργατοώρες. Ατελείωτα μέιλ πρέπει να σταλούν και να απαντηθούν σε ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και άλλα μέσα μεταφοράς, εστιατόρια, τουριστικά λεωφορεία, αρχηγούς και ξεναγούς και όλους όσους εμπλέκονται στην εξυπηρέτηση ενός τουριστικού γκρουπ. Κάποιες φορές τα λάθη είναι αναπόφευκτα με τις γνώστες παρενέργειες.

Μια νέα καινοτόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα που δημιούργησε μια πολυεθνική ομάδα ανθρώπων του τουρισμού, ανάμεσα στους οποίους και ένας Έλληνας, ήρθε γα να δώσει λύσεις στην οργάνωση μιας εκδρομής για γκρουπ ή μεμονωμένους πελάτες. Η πλατφόρμα που ξεκίνησε την λειτουργία της πριν μερικές εβδομάδες, απαντά στο www.dgroops.com και ανάμεσα στους δημιουργούς της είναι ο Δημήτρης Αγγελίνας, ιδιαίτερα γνωστός στον τουριστικό κόσμο της χώρας μας αλλά και της Ιταλίας όπου εδώ και χρόνια ζει και εργάζεται. Ασχολείται με τον τουρισμό εδώ και πολλά χρόνια. Ξεκίνησε από μικρή ηλικία στο τουριστικό γραφείο της οικογένειας στη Λιβαδειά, έφυγε για σπουδές στην Ιταλία (σπούδασε ιστορία τέχνης και έκανε μεταπτυχιακό στον συνεδριακό τουρισμό) όπου και έμεινε ιδρύοντας το δικό του τουριστικό γραφείο.

Τον συναντήσαμε στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου όπου έκανε μια ειδική παρουσίαση σε ένα διεθνές κοινό (φώτο) που έδειξε ιδιαίτερα ικανοποιημένο από αυτά που είδε και άκουσε.

“Η πλατφόρμα που δημιουργήσαμε εγώ και οι δυο συνεργάτες μου” μας λέει ο κ. Αγγελίνας, “έχει σκοπό να κάνει το έργο των τουριστικών γραφείων και των ξενοδοχείων πολύ πιο εύκολο, καθώς επίσης και να ελαχιστοποιήσει τα λάθη που προκύπτουν από την ατελείωτη επικοινωνία μεταξύ τους για την δημιουργία ενός τουριστικού πακέτου. Πλέον με την πλατφόρμα, η δουλειά που για να ολοκληρωθεί ήθελε από τρεις έως εφτά μέρες, μπορεί να γίνει μέσα σε μίση ώρα το πολύ. Πατώντας μόνο μερικά κουμπιά αντί να ανταλλάξεις από 100 έως 500 μέιλ”.

Ποιους αφορά κ. Αγγελίνα αυτή η πλατφόρμα;

Όλους όσους ασχολούνται με τις εκδρομές. Το απλό τουριστικό γραφείο της γειτονιάς που ψάχνει μια εκδρομή για τον πελάτη του, τον tour operator που θέλει να διοργανώσει εκδρομές τις οποίες πουλά χονδρικά σε άλλα τουριστικά γραφεία, αλλά και το ξενοδοχείο που δέχεται τουριστικά γκρουπ ή μεμονωμένους πελάτες από τουριστικά γραφεία.

Πόσο κοστίζει σε ένα τουριστικό γραφείο η χρήση της πλατφόρμας;

Δεν είναι με ποσοστό επί των κρατήσεων όπως σε άλλες πλατφόρμες που πουλούν μεμονωμένες τουριστικές υπηρεσίες όπως εισιτήρια, ξενοδοχεία κλπ. Είναι με πάγια χρέωση και μάλιστα με κόστος που μπορεί να αντέξει και το μικρότερο τουριστικό γραφείο.

Όπως μας είπε ο κ. Αγγελίνας “στην πλατφόρμα έχουμε βάλει την εμπειρία πολλών δεκαετιών που έχουμε και οι τρεις δημιουργοί της. Είναι οι λύσεις σε λάθη και απρόοπτα που αντιμετωπίσαμε στην καριέρα μας και τα έχουμε πληρώσει ακριβά. Έτσι, κάθε κουμπί της πλατφόρμας είναι και μια λύση σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο τουριστικός πράκτορας ή ο ξενοδόχος”.

Η πλατφόρμα ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία της και σταδιακά γεμίζει από τουριστικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο. Οι δημιουργοί της εκτιμούν πως μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι πλήρης και κάθε τουριστικός πράκτορας, μεγάλος ή μικρός, μπορεί να δημιουργήσει, να κάνει κρατήσεις και να τις επιβεβαιώσει, μέσα σε λίγα λεπτά της ώρας για εκδρομές σε όλο τον κόσμο.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

1 Comment
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments