Η Marketing Greece,  η μη κερδοσκοπικός φορέας που δημιούργησαν  ο ΣΕΤΕ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο για την ψηφιακή προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό,  είχε σημαντικό ρόλο το φετινό περίεργο καλοκαίρι.

Με προωθητικές ενέργειες σε κεντρικό και  περιφεριακό επίπεδο φρόντισε να ακούγεται το όνομα της χώρα μας ακόμη και όταν οι διακοπές δεν ήταν στις σκέψεις των Ευρωπαίων.

Για το θέμα συζητάμε  με την διευθύντρια της  Marketing Greece  Ιωάννα Δρέττα.

Ποια είναι η θέση της Marketing Greece στον ελληνικό τουρισμό, η βιομηχανία του τουρισμού ακολουθεί τις προσπάθειες της;

Και ακόμη,  ποιοι συμμετέχουν στη συμμαχία που με πρωτοβουλία της δημιουργήθηκε στην κεντρική Μακεδονία για την προβολή της περιοχής και πόσα πληρώνουν;

Αυτά και άλλα πολλά συζητάμε με την διευθύντρια της  Marketing Greece…

 

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments