Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα σε τρία μέρη η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα ευρήματα της έρευνας είναι πολύ χρήσιμα καθώς δείχνουν τις απόψεις των Ελλήνων σχετικά μ τον τουρισμό την εποχή του κορωνοϊού. Σχεδιάζουν διακοπές; Με ποιες προϋποθέσεις; Τι σκέφτονται για την άφιξη ξένων τουριστών στη χώρα μας;
Τα αποτελέσματα της έρευνας συζητάμε και αναλύουμε με την Ροδούλα Τσιότσου Καθηγήτρια και Διευθύντρια του MARLAB, η οποία μεταξύ άλλων δίνει και χρήσιμες συμβουλές για το πώς πρέπει να αντιδράσουν αυτή την εποχή οι επιχειρηματίες του τουρισμού.