Εξαιρετική επιτυχία σημείωσε η τελευταία εκδήλωση δικτύωσης του έργου Remicro LOCAL, με τίτλο “Τουριστική Βιομηχανία & Δεξιότητες: Γυναικεία υπόθεση;”, η οποία φιλοξενήθηκε στο biscotto.
Στο επίκεντρο της εκδήλωσης τέθηκε το ζήτημα της ανάπτυξης δεξιοτήτων, με αφορμή την ανακήρυξη του 2023 ως Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων! Συγκεκριμένα, έχοντας διανύσει περισσότερους από 12 μήνες από την έναρξη υλοποίησης του έργου και με βάση τον αντίκτυπο στους ωφελούμενους, ο κλάδος του τουρισμού βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, εργαζομένων, νέων, εν δυνάμει και υφιστάμενων επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία, οι οποίοι επιδιώκουν να μάθουν ποιες είναι αυτές οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχουν ή να αποκτήσουν (reskilling) τα στελέχη των τουριστικών επιχειρήσεων για να μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες.
Απαντήσεις στο ανωτέρω ερώτημα έδωσαν τρεις καταξιωμένες γυναίκες επαγγελματίες, προερχόμενες από τον κλάδο του τουρισμού, οι οποίες μοιράστηκαν με το πολυπληθές κοινό εμπειρίες και βιώματα από την καριέρα τους, η κάθε μία από την δική της οπτική πλευρά. Της επιχειρηματία Κωνσταντίνας Μαμαδά, Managing Director στο ξενοδοχείο Porto Palace, της εργαζόμενης, Μελίνας Ραμπίδου, νυν Εκπαιδεύτριας Επαγγελματικής Κατάρτισης / Msc in Tourism & Local Development, της εκπροσώπου τοπικών φορέων για την ανάπτυξη του τουρισμού, Ιωάννας Μυταυτσή, Προέδρου του Alumni Association Master in Tourism & Local Development, AUTH, Υπ. Διδάκτωρ Α.Π.Θ. στο πεδίο του τουρισμού.
Τη συζήτηση συντόνισε η Χριστίνα Μαυρομάτη, Communication & Events Manager του biscotto community, η οποία συνοψίζοντας τις τοποθετήσεις των ομιλητριών, υπογράμμισε τη σημασία της Δια Βίου Μάθησης σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, την παρακίνηση των εργαζομένων από πλευράς διοίκησης – είτε στο δημόσιο, είτε στον ιδιωτικό τομέα – για την περαιτέρω διεύρυνση γνώσεων (upskilling) και την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων (reskilling).
Σε ένα περιβάλλον περισσότερο ψηφιακό, συνεχώς μεταβαλλόμενο και με πολλές προκλήσεις, τα στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας χρειάζονται πρώτα από όλα την ικανότητα να προσαρμόζονται σχετικά γρήγορα στις αλλαγές και να μπορούν να αποκτούν νέες δεξιότητες. Μεταξύ αυτών, η αποτελεσματική επικοινωνία, καθώς ο τουρισμός είναι ένας κλάδος που είναι άμεσα συνυφασμένος με την ανθρώπινη ανάγκη για επικοινωνία και επαφή.
Επιπλέον, η διαπολιτισμική ευαισθησία και γνώση, η επίλυση προβλημάτων, η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, κρίνονται ως σημαντικές δεξιότητες, καθώς η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών συμβάλλει στην καλλιέργεια πιστότητας πελατών, δημιουργώντας παράλληλα ένα θετικό word of mouth. Τέλος, η κριτική σκέψη, η θετική στάση και προαίρεση, η ολιστική αντίληψη, και η δέσμευση για την επίτευξη αποτελεσμάτων (Think like a Boss), είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την αειφόρο ανάπτυξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments