Σύμφωνα με το μέχρι στιγμής πρόγραμμα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, τον επόμενο χρόνο, το 2022, θα πραγματοποιηθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης 49 διελεύσεις κρουαζιερόπλοιων, δηλαδή περίπου τριπλάσιες σε σχέση με φέτος.
Ας δούμε όμως μερικά από τα χαρακτηριστικά των διελεύσεων της επόμενης χρονιάς. Από τις 49 διελεύσεις τις 30 θα τις κάνει το κρουαζιερόπλοιο Crystal της ελληνικής Celestyal Cruises. Το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και για home porting, δηλαδή θα μπορούν βορειοελλαδίτες, βαλκάνιοι και δυτικοευρωπαίοι, να ξεκινούν και να τερματίζουν την κρουαζιέρα τους στη Θεσσαλονίκη. Το ίδιο έκανε φέτος για εννέα αναχωρήσεις το άλλο της κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας, το Olympia (φώτο), και μάλιστα με ικανοποιητικές πληρότητες.
Από τις υπόλοιπες 19 διελεύσεις τις εφτά θα κάνουν κρουαζιερόπλοια της εξάστερης Azamara, ενώ τρεις διελεύσεις θα κάνει το Crown Iris που θα ξεκινά από την Χάιφα και θα φέρνει ισραηλινούς τουρίστες. Πρόκειται για το κρουαζιερόπλοιο που κάποτε ήταν στην ιδιοκτησία της ελληνικής Celestyal με το όνομα Majesty.
Ένας από τους λόγους που η Θεσσαλονίκη θα δει τριπλάσιες διελεύσεις κρουαζιερόπλοιων το 2022 σε σχέση με το 2021, είναι η επανεκκίνηση της κρουαζιέρας στην Τουρκία. Και αυτό γιατί η Θεσσαλονίκη συνδυάζεται με τουρκικά λιμάνια στα προγράμματα των εταιρειών. Η γειτονική χώρα αντιμετώπισε πολλά θέματα μετά το πραξικόπημα και στη συνέχεια με την πανδημία, με αποτέλεσμα οι περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας να την βγάλουν από τα προγράμματα τους. Τώρα επανέρχεται και μάλιστα με ένα καινούργιο εντυπωσιακό τέρμιναλ κρουαζιέρας που κατασκευάστηκε στην Κωνσταντινούπολη. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως από τις 49 διελεύσεις της Θεσσαλονίκης, στις 30 τα κρουαζιερόπλοια θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη από λιμάνι της Τουρκίας ή θα αναχωρούν από τη Θεσσαλονίκη για λιμάνι της Τουρκίας.
Αν και με τις 49 διελεύσεις το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα φιγουράρει και πάλι στις τελευταίες θέσεις αναμεσά στα ελληνικά λιμάνια, διάφοροι πολιτικοί και πολιτικάντηδες σπεύδουν να κοκορευτούν για το γεγονός προσπαθώντας να πείσουν ότι η Θεσσαλονίκη πρωτοπορεί στην κρουαζιέρα και πως σε αυτούς οφείλεται.
Γιατί η Θεσσαλονίκη είναι στις τελευταίες θέσεις; Οι λόγοι είναι γνωστοί και έχουν να κάνουν με την δύσκολη θέση που έχει η Θεσσαλονίκη στον χάρτη της κρουαζιέρας, αλλά και την διαχρονικά ελλιπή προβολή και προώθηση της πόλης ως προορισμού κρουαζιέρας.
Μένει τώρα να ευχηθούμε αυτός ο προγραμματισμός των εταιρειών κρουαζιέρας να υλοποιηθεί, καθώς αυτά τα δυο χρόνια της πανδημίας τα προγράμματα των εταιρειών κρουαζιέρας αλλάζουν ή για την ακρίβεια ματαιώνονται συνεχώς…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments