Η τραγική ιστορία του κορωνοϊού, αλλάζει τα δεδομένα και στον χώρο της κρουαζιέρας καθώς σταδιακά οι μεγάλες εταιρείες αναστέλλουν τα προγράμματα τους στην Άπω Ανατολή. Σε μια περίπτωση, αυτό ευνοεί την Ελλάδα. Πρόκειται για το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Spirit της NCL που μετά από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης θα ξεκινούσε κρουαζιέρα 24 ημερών από το Κέιπ Τάουν η οποία θα τερμάτιζε στη Σιγκαπούρη. Στη συνέχεια το Norwegian Spirit θα ξεκινούσε από την Σιγκαπούρη κρουαζιέρες στην ευρύτερη περιοχή. Λόγω της κατάστασης με τον κορονοϊό, η εταιρεία άλλαξε τα σχέδια της. Η κρουαζιέρα που θα ξεκινήσει στις 22 Μαρτίου από το Κέιπ Τάουν θα καταλήξει τελικά μετά από 27 ημέρες στον Πειραιά. Στη συνέχεια το κρουαζιερόπλοιο θα μείνει στο Πειραιά για να πραγματοποιεί εφταήμερες κρουαζιέρες στο Αιγαίο, με ενδιάμεσα λιμάνια τη Ρόδο, το Κουσάντασι, την Κωνσταντινούπολη, το Βόλο, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και επιστροφή στον Πειραιά.
Έτσι το λιμάνι του Πειραιά αποκτά μια δεύτερη εταιρεία να κάνει home porting μετά την Κυπριακή Celestyal, η οποία ξαφνικά αποκτά έναν αναπάντεχο ανταγωνιστή καθώς και οι δυο εταιρείες θα δραστηριοποιούνται στην ίδια περιοχή με περίπου παρόμοιο πρόγραμμα.
Θυμίζουμε πως το λιμάνι του Πειραιά επέλεξε για home porting και η MSC Cruises για το κρουαζιερόπλοιο της MSC Lirica. Ωστόσο αυτό θα συμβεί το καλοκαίρι του 2021.