Omorfa Taxidia- αποστολή

Αν και οι Έλληνες τουρίστες αποτελούν ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό από τα εκατομμύρια τουριστών που κάθε χρόνο επισκέπτονται το Βερολίνο, ο οργανισμός τουρισμού της πόλης, ο περίφημος Visit Berlin, δεν περιφρονεί την ελληνική αγορά. Τα σχέδια του περιλαμβάνουν δράσεις που αφορούν και στην προσέλκυση περισσότερων Ελλήνων τουριστών στην γερμανική πρωτεύουσα.
Τις προηγούμενες μέρες, κάλεσε δημοσιογράφους από τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα για να τους δείξει διαφορετικές πτυχές αυτής της συναρπαστικής πόλης. Το πρόγραμμα που ετοίμασαν οι άνθρωποι του Visit Berlin ήταν πραγματικά εξαιρετικό, καθώς στόχο είχε να δείξει δημιουργικές πλευρές της πόλης. Δημιουργική οικονομία, νυχτερινή ζωή, γαστρονομία και πως όλα αυτά αλληλοεπιδρούν στην εικόνα της πόλης και επηρεάζουν το τουριστικό της προϊόν. Παράλληλα οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ανθρώπους από αυτούς τους χώρους και να ανταλλάξουν απόψεις.
Για όλα αυτά θα αναφερθούμε ξεχωριστά και αναλυτικά σε προσεχείς αναρτήσεις, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Το Βερολίνο είναι η τρίτη σε επισκεψιμότητα πόλη της Ευρώπης μετά το Παρίσι και το Λονδίνο. Πριν την πανδημία, οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της πόλης ξεπερνούσαν τα 30 εκατομμύριά με συνεχή ανοδική τάση. Η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα που ακολούθησαν μηδένισαν την τουριστική κίνηση, ωστόσο εδώ και μερικούς μήνες η πόλη έχει κάνει restart στον τουρισμό. Σήμερα έχει φτάσει στο 60% της κίνησης σε σχέση με την προ πανδημίας περίοδο, με τους περισσότερους επισκέπτες να προέρχονται από τη Γερμανία και τις γύρω ευρωπαϊκές χώρες. Της λείπουν οι τουρίστες από τις μακρινές χώρες (Ασία και Αμερική). Ωστόσο η πορεία είναι ανοδική και η πόλη ήδη νιώθει ενέργεια και ζωντάνια από τον τουρισμό.
Για την προβολή και προώθηση του Βερολίνου ως τουριστικού προορισμού, φροντίζει ο Οργανισμός Τουρισμοί της πόλης Visit Berlin. Με 150 άτομα προσωπικό, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται οι εργαζόμενοι στα τέσσερα γραφεία τουριστικών πληροφοριών στην πόλη, αλλά και στο γραφείο προσέλκυσης συνεδρίων, ο Οργανισμός σχεδιάζει καμπάνιες για την προβολή της πόλης και άλλες δράσεις. Το κάνει με τρόπο σύγχρονο και αποτελεσματικό, με καμπάνιες και δράσεις που ανταποκρίνονται στην εποχή και τους στόχους που έχουν καθοριστεί. Ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας ήταν εξαιρετικά ενεργός προετοιμάζοντας την επόμενη μέρα.
Μεταξύ άλλων κάθε χρόνο υποδέχεται πάνω από 900 αποστολές δημοσιογράφων, μπλόκερ κλπ, καθώς και τουριστικών πρακτόρων από όλο τον κόσμο. Το αποτέλεσμα, δηλαδή τρίτη τουριστική πόλη στην Ευρώπη, εν πολλοίς οφείλεται και στην εξαιρετική λειτουργία του Visit Berlin και τα στελέχη του, που εύκολα μπορούν να σε κάνουν να αγαπήσεις την πόλης τους.

Info…
Την αποστολή διοργάνωσε η εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ και προώθησης προορισμών, Wise Ram του Σπύρου Πέγκα, που συνεργάζεται με το Visit Berlin. Εκτός από τους δημοσιογράφους, στην αποστολή συμμετείχαν οι αντιδήμαρχοι τουρισμού του Δήμου Κατερίνης Μαρία Τερζίδου και του Δήμου Δίον – Ολύμπου Γιώργος Καραλής, προκειμένου να γνωρίσουν καλές πρακτικές τουριστικής προώθησης και ανάπτυξης.
Περισσότερο Βερολίνο προσεχώς…

 

 

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments