Σε συνεργασία με το IFWTWA (International Food, Wine, Travel Writers Association) που εδρεύει στην Καλιφόρνια, η Χαλκιδική υποδέχθηκε 8 βραβευμένους αρθρογράφους τουρισμού, δημοσιογράφους, συγγραφείς και bloggers. Κάθε ταξίδι οργανώθηκε μεμονωμένα σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα, τον διαθέσιμο χρόνο επίσκεψης και παραμονής, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του αναγνωστικού κοινού των συμμετεχόντων.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής:
Αυτή η εξειδίκευση στα press trips, ανέδειξε πολλές πτυχές της Χαλκιδικής, γεωγραφικά και θεματικά. Πρόβαλλε τον προορισμό σε διαφορετικές χρονικές περιόδους, κυρίως εκτός της υψηλής σαιζόν. Έδωσε τη δυνατότητα επαφής και επικοινωνίας με τις τοπικές κοινότητες. Παρουσίασε τη Χαλκιδική στα ΜΜΕ των Η.Π.Α. και Καναδά.
Τα περισσότερα press trips των Αμερικανών αρθρογράφων συμπεριλάμβαναν τη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη και τη Βέροια ως ενιαίο προορισμό.
Οι επισημάνσεις των Αμερικανών επισκεπτών σχετικά με τις τουριστικές υποδομές και το συνολικό τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, είναι ενθαρρυντικές και συμβάλλουν στη διαμόρφωση στρατηγικής για τη συγκεκριμένη αγορά. Σημαντικά πλεονεκτήματα θεωρήθηκαν: οι ασφαλείς και ευχάριστες οδικές διαδρομές, η άψογη επικοινωνία με τους κατοίκους στα αγγλικά, η προσβασιμότητα σε κοινόχρηστους χώρους και πολλές παραλίες, οι πρωτοβουλίες φορέων και ιδιωτών για αειφόρο ανάπτυξη. Στο ερώτημα αν η απευθείας πτήση από τις Η.Π.Α. θα ενισχύσει τη ζήτηση, απάντησαν ότι αν και θα διευκολύνει πολύ τη μετακίνηση, εντούτοις δεν αποτελεί ιδιαίτερα ανασταλτικό παράγοντα, εφόσον για όλους τους προορισμούς εκτός Αθηνών απαιτείται άλλη πτήση.

Έκριναν πολύ σημαντικό, η Βόρεια Ελλάδα να προβληθεί περισσότερο στις Η.Π.Α. ως προορισμός. Στόχος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής μέσα από τις δράσεις αυτές είναι η ένταξη του προορισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ευρύτερα της Βόρειας Ελλάδας στα πακέτα των Αμερικανών τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας.

Ο πρόεδρος του ΤΟΧ, Γρηγόρης Τάσιος σημείωσε ότι «οι συζητήσεις συνεχίζονται με φορείς αυτοδιοίκησης και Fraport, προκειμένου να μπει η απευθείας αεροπορική πτήση από Αμερική από το 2025 και μετά και αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τους φορείς του τουρισμού. Μια πτήση από την Αμερική, σημαίνει ότι θα έρθουν στη βόρεια Ελλάδα περιηγητές τουρίστες».
Όλα τα ταξίδια εξοικείωσης εντάσσονται ως δράση στα πλαίσια της καμπάνιας τουριστικής προβολής “Urban CentersGreece” που διοργανώνεται από την PASS PARTOUT – Tourism Marketing, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, την Π.Ε. Χαλκιδικής, τον Δήμο Πολυγύρου και τον Δήμο Βέροιας.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments