Αποστολή: Πάνος Γεωργιάδης

Ήταν το 2012 όταν η Aegean Airlines ανέλαβε στα πλαίσια του διαγωνισμού των άγονων γραμμών, την αεροπορική σύνδεση της Σκύρου με την Αθήνα, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησε και μια εφαρμογή στην ιστοσελίδα της στο facebook, με το χαρακτηριστικό τίτλο “Σκύρο Σκύρο όλοι” ! Στόχος της καμπάνιας, να φέρει τους χρήστες σε επαφή με τις ομορφιές του νησιού των Σποράδων, χαρίζοντας ένα διπλό εισιτήριο για τη Σκύρο κάθε μέρα, σε συνδυασμό με τις απίστευτα χαμηλές τιμές των εισιτηρίων στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. .
Η αποδοχή του κόσμου ήταν τότε πολύ μεγαλη, με αποτέλεσμα η άγονη, άγνωστη και αεροπορικώς αποκομμένη μέχρι τότε Σκύρος, να μπει δυναμικά στα ταξιδιωτικά πλάνα Ελλήνων και ξένων τουριστών. Τώρα ήρθε η σειρά της Θεσσαλονίκης, αφού και πάλι η Aegean-Olympic Air ανέλαβε εδώ και λίγο καιρό την πραγματοποίηση του άγονου δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Σκύρος.
Έτσι με αφορμή την έναρξη αυτής της σύνδεσης, πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες εκπαιδευτικό ταξίδι στο νησί, το οποίο συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, το Δήμο Σκύρου, την Aegean Airlines και τον τουριστικό σύλλογο Σκύρου “Δίκτυο Ποιότητος”. Μαζί τους και τα Omorfa Taxidia.
Οι συμμετέχοντες ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Θεσσαλονίκη αλλά και πόλεις της Μακεδονίας και Θράκης, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα αυτό τον αυθεντικά γνήσιο προορισμό, τις υποδομές του, τη γαστρονομία και τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, ώστε να μπουν οι βάσεις για ενδεχόμενες μελλοντικές συνεργασίες μεταξύ των εμπλεκομένων.
Η φιλοξενία των ντόπιων επιχειρηματιών και απλών κατοίκων ήταν κάτι παραπάνω από θερμή, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στην εθελόντρια ξεναγό Μαρία Μπουγιούκα-Αθανασίαδου, η οποία κυριολεκτικά καθήλωσε τους συμμετέχοντες με τις γνώσεις αλλά και την τεράστια αγάπη της ώστε να προβάλει και να διαφημίσει τον τόπο της, αλλά και την Άννα Κουτσουπή εκπρόσωπο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, η οποία οργάνωσε άψογα τα πάντα.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε περιπάτους στα γραφικά λιθόστρωτα στενάκια της Χώρας της Σκύρου, αλλά και τα Λινάρια στο λιμάνι, τα εξαιρετικής αρχιτεκτονικής μοναστήρια Αγ. Δημητρίου και Αγ. Γεωργίου, την Πλατεία της Αιώνιας Ποίησης και το άγαλμα του Άγγλου ποιητή Ρόμπερτ Μπρουκ, τη γραφική παραλία της Ατσίτσας, ενώ η αποστολή επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό μουσείο, το “Σκυριανό σπίτι”, αλλά και ένα εργαστήρι λαϊκής τέχνης ( ξυλογλυπτικής).
Ευχάριστη έκπληξη μια σύντομη στάση για φωτογράφηση με τα περίφημα μικρά Σκυριανά αλογάκια. Φυσικά όπως συνηθίζουν πάντα οι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρεια Ελλάδα, διασκέδασαν με την ψυχή τους στα μπαράκια του νησιού, το οποίο αν και χειμώνα ήταν πολύ ζωντανό !
Αυτό όμως που είχε ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ήταν όλα όσα ειπώθηκαν τόσο στην παρουσίαση που πραγματοποίησε η Aegean-Olympic Air, με την Ειρήνη Σιδηροπούλου και τον Πάρη Επιτροπάκη (Διευθυντές Πωλήσεων Βορείου και Νοτίου Ελλάδος αντίστοιχα), όσο και στην εθιμοτυπική επίσκεψη στο Δήμαρχο Σκύρο Μιλτιάδη Χατζηγιαννάκη.
Η κα Σιδηροπούλου ανέφερε πως: ” Σκοπός της παρουσίας μας στη Σκύρο είναι η προώθηση του συγκεκριμένου προορισμού τώρα που συνδέεται και με απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη. Στη διήμερη παραμονή μας, ήδη διαπιστώσαμε ότι η Σκύρος έχει προοπτικές να εξελιχθεί τουριστικά, με τα πρώτα δείγματα να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και θετικά” και συνέχισε “εμείς σαν Aegean τόσο με τις πτήσεις όσο και με τις προνομιακές τιμές που παρέχουμε, θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε ώστε να δημιουργηθεί ένα καινούργιο προϊόν, με την απρόσκοπτη συνεργασία ντόπιων και τουριστικών πρακτόρων. Η πτήση από Θεσσαλονίκη διαρκεί μόλις σαράντα λεπτά, με αποτέλεσμα να δημιουργείται με εντελώς νέα και θετική προοπτική για όλους.”
Ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης Βύρων Θεολόγης επεσήμανε στο δήμαρχο Σκύρου ότι πρόθεση των ταξιδιωτικών πρακτόρων της Βόρειας Ελλάδας είναι να βάλουν και τη Σκύρο στα επιχειρηματικά τους πλάνα. Όπως είπε: “Ήρθαμε να δούμε τις υποδομές, την αεροπορική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, να διερευνήσουμε τις τιμές των ξενοδοχείων, ώστε να φτιάξουμε ολοκληρωμένα πακέτα και να προωθήσουμε τον προορισμό. Το νησί είναι πανέμορφο και γραφικό. Υπάρχει η διάθεση από μέρους μας να συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια, αρκεί να δούμε προσιτές τιμές τόσο από τους ξενοδόχους, όσο και από την Aegean, η οποία θα πρέπει να παραδειγματιστεί από προηγούμενα επιτυχημένα εγχειρήματα που τόλμησε σε άλλους άγονους προορισμούς. Θα σας πρότεινα επίσης να προβάλετε και να αναδείξετε ακόμη περισσότερο τα τοπικά ήθη και έθιμα όπως π.χ το γνωστό Σκυριανό Καρναβάλι αλλά και άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις.” Ο κ. Θεολόγης δεν ξέχασε όμως να εκθειάσει και τις δράσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης με τη “Διπλωματία Πόλεων“, προτείνοντας το δήμαρχο Σκύρου να έρθει σε επαφή με τη δημοτική αρχή της Θεσσαλονίκης, αλλά και να πάρει στοιχεία από αυτή την τουριστική προσπάθεια.
Ο Δήμαρχος Σκύρου Μιλτιάδης Χατζηγιαννάκης αφού ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για τη επίσκεψή τους στο στο νησί, τους είπε μεταξύ άλλων : ” Αν και ήμαστε λίγοι στο νησί, παρόλα αυτά παλεύουμε να το διαφημίζουμε συνεχώς, τόσο με καμπάνιες του δήμου όσο και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Το επόμενο διάστημα θα στοχεύσουμε ακόμη περισσότερο σε εσάς, αφού πιστεύουμε πως η Σκύρος ταιριάζει στους βορειοελλαδίτες ταξιδιώτες, ενώ έχουμε δει εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση από πλευράς Aegean Airlines, η οποία θεωρώ πως είδε μια ευκαιρία από την ώρα που ανέλαβε τις πτήσεις.” Αποχαιρετώντας την αποστολή έκλεισε με τη φράση: ” Ελπίζω αυτή η συνάντηση να μην είναι μόνο η αρχή μιας καλής συνεργασίας, αλλά φεύγοντας να έχετε πάρει ένα κομμάτι της ψυχής της Σκύρου μαζί σας” !
Η αποστολή φιλοξενήθηκε στο εξαιρετικό τετράστερο ξενοδοχείο “Νεφέλη“, όπου εκτός από τη διαμονή στα πολυτελή δωμάτια ( κάποια διαθέτουν και εσωτερική σάουνα !), γεύτηκε και νοστιμότατα τοπικά βιολογικά εδέσματα, ενώ η μετάβαση πραγματοποιήθηκε με απευθείας πτήση της Aegean-Olympic Air.
Από Θεσσαλονίκη προς Σκύρο πραγματοποιούνται δυο πτήσεις κάθε εβδομάδα (Τετάρτη και Σάββατο) και από Αθήνα τρεις πτήσεις την εβδομάδα (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο).

 

 

 

 

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments