Κείμενο – φωτογραφίες: Omorfa Taxidia
Τείνει να γίνει θεσμός το εκπαιδευτικό ταξίδι που διοργανώνει από το 2009 το τουριστικό γραφείο της Θεσσαλονίκης Choice Travel με προορισμό τη Ρόδο, στην οποία ειδικεύεται εδώ και πάνω από 15 χρόνια.
Το φετινό εκπαιδευτικό ταξίδι ολοκληρώθηκε πριν μερικές μέρες και διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης και την Aegean που είναι η μόνη αεροπορική εταιρεία που συνδέει απευθείας τη Θεσσαλονίκη με τη Ρόδο καθημερινά. Μάλιστα το εκπαιδευτικό ταξίδι συνόδευσαν ο Πρόεδρος της Ένωσης Βύρων Θεολόγης και η διευθύντρια της Aegean στη Βόρεια Ελλάδα Ειρήνη Σιδηροπούλου.
Συμμετείχαν περίπου 40 ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών γραφείων από την Βόρεια Ελλάδα και την Αθήνα.
Η ιδιοκτήτριες του Choice Πόπη Ξυνοπούλου και Βαγγελιώ Ιωακειμίδου οργάνωσαν και πάλι ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό ταξίδι που άφησε όλους τους συμμετέχοντες ευχαριστημένους οι οποίοι προέρχονται από μια πολύ έντονη καλοκαιρινή περίοδο.
Απόλαυσαν τις ανέσεις του πεντάστερου ξενοδοχείου Rodos Palace, ενημερώθηκαν για τις τουριστικές δυνατότητες της Ρόδου και το πρόγραμμα Ρόδος 5-0 σε ειδικό workshop, επισκέφτηκαν την παλιά πόλη της Ρόδου και το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης και γλέντησαν με την ψυχή τους στο ιστορικό γλέντι που κάθε φορά διοργανώνεται με πρωταγωνιστή τον γνωστό τραγουδιστή Πέτρο Ίμβριο. (θα αναφερθούμε ξεχωριστά σε άλλες αναρτήσεις)
Χαρακτηριστικό του φετινού εκπαιδευτικού ταξιδιού ήταν ότι σ΄αυτό συμμετείχαν πολλοί νέοι άνθρωποι και νέα τουριστικά γραφεία, γεγονός που δημιουργεί αισιοδοξία για το μέλλον του συγκεκριμένου κλάδου. Ο Πρόεδρος της Ένωσης Βύρων Θεολόγης και η Αντιπρόεδρος Πόπη Ξυνοπούλου, κάλεσαν τα νέα τουριστικά γραφεία και τους νέους τουριστικούς πράκτορες να έρθουν κοντά στην Ένωση και να μην διστάζουν να ζητούν ενημέρωση και βοήθεια σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Με την σειρά της η διευθύντρια Βορείου Ελλάδος της Aegean, τόνισε πως η ελληνική αεροπορική εταιρεία είναι κοντά στα τουριστικά γραφεία και στους προορισμούς, όχι μόνο στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα και βοηθά κάθε προσπάθεια που ανεβάζει τον ελληνικό τουρισμό ψηλότερα και διευρύνει την τουριστική περίοδο.
Περισσότερη Ρόδος προσεχώς…