Σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ιρλανδικής Στατιστικής Αρχής (CSO), η Ελλάδα βρίσκεται στην 16η θέση στις προτιμήσεις των Ιρλανδών ταξιδιωτών, ενώ πρόσφατα στοιχεία δείχνουν τη μεγάλη διαφορά της Ελλάδας με την Ισπανία, Ιταλία και Πορτογαλία, γεγονός που πιστοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες αύξησης των τουριστικών μεγεθών στην εν λόγω αγορά. Υπογραμμίζεται επίσης η σημαντική αύξηση ποσοστού 23% που είχε η Ελλάδα το 2022 σε σχέση με το 2019 (που θεωρείται η καλύτερη χρονιά) αλλά και η αύξηση κατά 53% σε σχέση με το 2021.
Στο πλαίσιο αυτό η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική για οκτώ Ιρλανδές influencers οι οποίες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε ποικίλες δράσεις εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού .
Στόχος του ταξιδιού η περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας-και συγκεκριμένα των προορισμών Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης-ως ιδανικών προορισμών διακοπών ήλιου – θάλασσας, γαστρονομικού και πολιτιστικού τουρισμού και η προβολή τους σε στοχευμένα -νεανικά κατά βάση- κοινά της Ιρλανδικής αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, δόθηκε η ευκαιρία σε οκτώ Ιρλανδές influencers να έρθουν σε επαφή και να συμμετάσχουν σε ποικίλες δράσεις εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού (γαστρονομικός τουρισμός, οινοτουρισμός, πολιτιστικός τουρισμός, θαλάσσιος τουρισμός).
Το ταξίδι εξοικείωσης ήταν σε συνέχεια της εκδήλωσης/παρουσίασης της Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής που έκανε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας στο Δουβλίνο τον Μάιο του 2022, με στόχο την ενίσχυση της Ιρλανδικής αγοράς, η οποία διακρίνεται ως αγορά υψηλών εισοδημάτων κατ’ επέκταση και τουριστικής δαπάνης.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments