Στον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού, αυτόν που φροντίζει την τουριστική προβολή της περιοχής που όλοι γνωρίζουμε ως τρίτο πόδι της Χαλκιδικής και Δήμο Αριστοτέλη ή Ανατολική Χαλκιδικη, γνωρίζουν πολύ καλά πως διαθέτουν εξαιρετική πρώτη ύλη για να δημιουργήσουν τουριστικά προγράμματα ελκυστικά για τους τουρίστες. Εξαιρετικές παραλίες, γαστρονομία, ενδιαφέρουσες περιπατητικές διαδρομές, και μνημεία από όλες σχεδόν της περιόδους της ιστορίας με πρώτα από όλα τα αρχαία Στάγιρα, την γενέτειρα του Αριστοτέλη.

Ωστόσο γνωρίζουν καλύτερα πως αν διευρύνουν το τουριστικό τους προϊόν, θα το κάνουν ακόμη πιο ενδιαφέρον καθώς οι τουρίστες θα έχουν να δουν και να κάνουν περισσότερα. Έτσι λοιπόν δημιούργησαν ένα τόξο που περιλαμβάνει την Προαθωνική περιοχή αλλά και τη διάσημη τα τελευταία χρονιά Αμφίπολη και την Θεσσαλονίκη. Έτσι ο τουρίστας κινούμενους σ΄αυτό το τόξο μέσα από ένα ολοκληρωμένο τουριστικό πακέτο τα έχει όλα. Όμορφες παράλιες, σημαντικά μνημεία, μαγευτικές περιπατητικές διαδρομές, εξαιρετική γαστρονομία, shopping, διασκέδαση, ότι ταιριάζει στον καθένα.

Όπως μας είπε η υπεύθυνη του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού Μαρία Πάππα, “η διαδρομή έχει τον τίτλο από τον Αριστοτέλειη στον Μέγα Αλέξανδρο και για πρώτη φορά την παρουσιάσαμε στην πρόσφατη τουριστική έκθεση του Βερολίνου. Οι ξένοι tour operators έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για να την εντάξουν στο πρόγραμμα τους”.

Την κα Πάππα την συναντήσαμε στην Αμφίπολη. Ήταν εκεί με τέσσερις εκπροσώπους τουριστικών γραφείων της Τουρκίας που προσκλήθηκαν σε ένα τετραήμερο ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) που διοργάνωσε ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού σε συνεργασία με τον Δήμο της Αμφίπολης, την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Γραφείο του Ε.Ο.Τ. στην Τουρκία. Μαζί της ήταν και η Χρύσα Σαραβέλου υπεύθυνη μάρκετινγκ στην Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. “Είναι μια συνεργασία που έχει πολύ βάθος και θα αφήσει αποτέλεσμα” μας διαβεβαίωσε η κα Πάππα.

Ο Δήμαρχος της Αμφίπολης Κώστας Μελίτος, ένας νέος άνθρωπος με πολύ θετική σκέψη, υποδεχόμενος την αποστολή των Τούρκων τουριστικών πρακτόρων είπε πως η Αμφίπολη είναι ο μεγαλύτερος σε έκταση αρχαιολογικός χώρος στην Ελλάδα. “Αμφίπολη δεν είναι μόνο ο λόφος Καστά με το ταφικό μνημείο που έμαθε πλέον όλος ο πλανήτης άλλα και το αρχαιολογικό μουσείο, μέρος από το τείχος επτάμισι χιλιομέτρων που περικύκλωνε την Αρχαία πόλη της Αμφίπολης, η μοναδική στην Ελλάδα ξύλινη γέφυρα που κατά την αρχαιότητα ένωνε τις δυο πλευρές του Στρυμόνα, το αρχαίο γυμνάσιο, το Λιοντάρι της Αμφίπολης σύμβολο του Νομού Σερρών, παλαιοχριστιανικά μνημεία και τόσα άλλα” είπε ο Δήμαρχος

“Ίσως φέτος αρχίσουν οι ανασκαφές στο αρχαίο θέατρο το οποίο εντοπίστηκε και θα δώσει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον στην περιοχή μας” συμπλήρωσε.

Ωστόσο ο Δήμαρχος αποκάλυψε πως όλα κινούνται με αργούς ρυθμούς, χρειάζονται να γίνουν πολλά βήματα ώστε να ξεκινήσει η αξιοποίηση της περιοχής για να προσελκύσει τουρίστες αλλά και τουριστικές επενδύσεις. Το πρώτο είναι το χωροταξικό καθώς τώρα όλες οι περιοχές είναι δεσμευμένες από την αρχαιολογική υπηρεσία.

Στην συνάντηση ήταν και ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας Θόδωρος Καράογλου τον οποίο ο Δήμαρχος τον ευχαρίστησε ιδιαίτερα καθώς ως Υπουργός Μακεδονίας – Θράκης βοήθησε στην ανάδειξη της περιοχής. Όπως είπε ο κ. Καράογλου, έκανε ερώτηση στη Βουλή στην Υπουργό Πολιτισμού για το πότε θα ξεκινήσουν και πάλι οι ανασκαφές στον λόφο Καστά ωστόσο απάντηση δεν πίρε γι’ αυτό θα ξαναφέρει το θέμα στη Βουλή.

Στη συνεχεία οι Τούρκοι τουριστικοί πράκτορες ξεναγήθηκαν στο αρχαιολογικό μουσείο της Αμφίπολης και στους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής.

Οι κλαδικοί επαγγελματίες, από την Τουρκία στο τετραήμερο ταξίδι τους επισκέφθηκαν επίσης τον αρχαιολογικό χώρο των Σταγείρων και μνημεία της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι αριστοτελικές περιοχές συνδέονται άμεσα με την Αμφίπολη της μακεδονικής ιστορίας και στη συνέχεια με τη Θεσσαλονίκη «των αιώνων». Εμβόλιμα, είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν τον τρόπο σύνδεσης του συγκεκριμένου πολιτιστικού τουριστικού πακέτου με άλλες μορφές εναλλακτικού τουρισμού : οινικού, γαστρονομικού, κινήτρων, συνεδριακού, αρχαιολογικού, καλοκαιρινού, city break, περιπατητικού.

Σε ό,τι αφορά την Ανατολική Χαλκιδική, αξίζει να αναφερθεί ότι η περσινή  εισροή Τούρκων, προερχόμενη από κανάλια διαδικτυακής πώλησης σημείωσε αύξηση της τάξης του 25%, ενώ φετινό στόχο του Οργανισμού αποτελεί η προσέλκυση στην περιοχή tour operators και θεματικών τουρκικών τουριστικών γραφείων.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments