Από την Δανάη Κυρικάκη λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή σχετικά με την εμπειρία της σε ταξίδι με πλοίο της ANEK LINES.
Ενημερώσαμε σχετικά την εταιρεία και ζητήσαμε το σχόλιο της. Μας απάντησε: Καλησπέρα σας. Σας ενημερώνουμε ότι η Εταιρεία έχει ήδη επικοινωνήσει με τον επιβάτη, με τον οποίο διαχειρίζεται το συγκεκριμένο θέμα. Σας ευχαριστούμε»

Η επιστολή:

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα ατυχές συμβάν που είχα ταξιδεύοντας με πλοίο από Ηράκλειο-Σαντορίνη. Για να μην σας λέω την ιστορία από την αρχή, σας στέλνω το μέιλ που έστειλα ως παράπονο στην ακτοπλοϊκή. Πιστεύω ότι το κοινό σας πρέπει να γνωρίζει για αυτό, ελπίζοντας προς το καλύτερο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Δανάη Κυρικάκη
“Την Κυριακή 27.03.23 ταξίδεψα μέσω του F/B PREVELI από Ηράκλειο για Σαντορίνη και θα ήθελα να σας αναφέρω το εξής περιστατικό:
Κατά την επιβίβαση και συγκεκριμένα στην παράδοση αποσκευών η συμπεριφορά της υπαλλήλου που μας εξυπηρέτησε ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Ήταν απότομη, εκνευρισμένη, φώναζε διαρκώς και δεν ενημέρωνε επαρκώς κανέναν επιβάτη (από τις εκφράσεις των προσώπων τους καταλάβαινες ότι δεν είχαν ιδέα τι τους έλεγε καθώς φώναζε σκόρπιες λέξεις ούτε καν προτάσεις).
Όλα τα παραπάνω μπορεί κανείς να τα καταλάβει και να τα παραβλέψει (όχι δεν μπορεί γιατί μιλάμε για customer service και μάλιστα απο εταιρεία του βεληνεκούς της ANEK LINES) αλλά αυτό που μας σάστισε και σόκαρε είναι το εξής : Η συγκεκριμένη κυρία δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να προβάλει απροκάλυπτα ξένους επιβάτες (που δεν καταλάβαιναν ελληνικά) και να τους βρίζει χυδαία. Όταν λέω βρίζει χυδαία επιτρέψτε μου να παραθέσω την έκφραση όπως ακριβώς ειπώθηκε από το στόμα της υπαλλήλου σας : ” Γ**ω τον Χριστό σου” .
Το παραπάνω ειπώθηκε από την συγκεκριμένη κυρία μεταξύ άλλων ωραίων όπως “με έχετε κουράσει” “μου τα έχετε πρήξει” “άντε φύγετε από μπροστά μου” ” ε με ένα μ*** που έχουμε μπλέξει” γενικά από ότι καταλάβατε στόλισε κανονικά και με το νόμο όποιον επιβάτη είχε την ατυχία να εξυπηρετηθεί από εκείνη . Εμείς της αντιμιλήσαμε και της είπαμε πως δεν είναι αυτός τρόπος να μιλάει σε πελάτη- επιβάτη και βασικά δεν είναι τρόπος να μιλάει γενικά εδώ που τα λέμε και η απάντηση της ήταν απλή λιτή και απέριττη : έχω δουλειά.
Το γεγονός οτι η συγκεκριμένη “κυρία” είχε το θάρρος να βρίζει να φωνάζει και να συμπεριφέρεται έτσι και μάλιστα μπροστά σε Έλληνες επιβάτες που καταλαβαίνουν ακριβώς τι λέει (όχι ίτι σε ξενόγλωσσους δικαιολογείται αλλά είναι τυχεροί γιατί δεν καταλαβαίνουν) σημαίνει οτι αυτό για εκείνη έχει πλέον γίνει καθημερινότητα και είτε από αμέλεια προϊσταμένων είτε από απλή αδιαφορία δεν έχει διορθωθεί. Απασχολούμαι στον τομέα του τουρισμού αρκετά χρόνια τώρα και πιστέψτε με γνωρίζω καλά την αξία του customer service οπότε με συγχαρείτε αλλά αρνούμαι να διανοηθώ ότι αυτά είναι το επίπεδο της εξυπηρέτησης επιβατών μιας εκ των μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιριών της Ευρώπης.
Αυτή είναι η εξυπηρέτηση της ANEK LINES; Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που θα θέλατε να βλέπουν οι επιβάτες σας όταν επιβιβάζονται σε ένα πλοίο της ΑΝΕΚ; Παρακαλώ αναλογιστείτε τα παραπάνω και πράξτε αναλόγως, έτσι και αλλιώς προς το δικό σας συμφέρον είναι.
Με εκτίμηση,
Άτυχος Επιβάτης

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

1 Comment
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments