Από αναγνώστρια μας που δεν θέλει να αναφερθούν τα στοιχεία της, (τα έθεσε στη διάθεση μας) πήραμε την παρακάτω επιστολή και φωτογραφία σχετικά με την ταλαιπωρία της με το πολυδιαφημισμένο τρένο Λευκό Βέλος στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Δεν είναι η πρώτη φορά που τα συγκεκριμένα τρένα προκαλούν προβλήματα λίγους μόνο μήνες μετά τη δρομολόγηση τους στη συγκεκριμένη γραμμή. Διαβάστε…

Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα χθεσινά συμβάντα (01.08.22)με το Λευκό Βέλος με το δρομολόγιο των 7.08 από Θεσσαλονίκη για Αθήνα με ώρα άφιξης 11.03. Το δρομολόγιο ξεκίνησε στην ώρα του και έχοντας αγοράσει εισιτήρια πρώτης θέσης, εντυπωσιαστήκαμε με τις θέσεις και την άνεση (φώτο).
Δυστυχώς όλος ο ενθουσιασμός κράτησε λιγότερο από 2 ώρες καθώς στη διαδρομή μετά την Λάρισα πλησιάζοντας προς Λαμία σε κάτι κατσάβραχα ανάμεσα σε τούνελ, το τρένο ακινητοποιήθηκε σαν να μην έχει ρεύμα. Έκλεισαν τα φώτα και ο κλιματισμός. Σήμα στα κινητά μας δεν υπήρχε. Μετά από δέκα λεπτά ξανά πήρε μπρος και κουνιόταν με ταχύτητα περίπου 20χλμ. Σε λιγότερο από δέκα λεπτά ακινητοποιήθηκε εκ νέου. Ξανά πήρε μπρος και μετά ακινητοποιήθηκε για τρίτη φορά μέσα σε μισή ώρα. Εν τέλει θεωρήσαμε ότι το πρόβλημα λύθηκε και φεύγουμε απ’ ευθείας για Αθήνα.
Στην πορεία σταματήσαμε σε άλλη στάση εκτός προγράμματος καθώς άλλο τρένο είχε χτυπήσει αγελάδα και εκτροχιάστηκε και έπρεπε να πάρουμε τους ταλαίπωρους επιβάτες. Ενώ όλα έδειχναν ότι θα φτάναμε Αθήνα με κάνα 40λεπτο καθυστέρηση…μας ενημέρωσε ο οδηγός ότι το κέντρο επιχειρήσεων του ΟΣΕ αποφάσισε ότι θα πρέπει να κατέβουμε στην Οινόη και να πάρουμε άλλη γραμμή που μας περιμένει γιατί το τρένο δεν μπορεί να συνεχίσει. Επιβιβαστήκαμε στον προαστιακό με προορισμό την Αθήνα, που στην πορεία γέμισε ασφυκτικά και δεν είχε κλιματισμό. Τελικά με μια καθυστέρηση μιας ώρας και κάτι και πολύ ταλαιπωρία φτάσαμε Αθήνα.
Εκεί μας ενημέρωσαν ότι θα αποζημιωθούμε όλο το ποσό του εισιτηρίου και μπράβο τους. Ωστόσο η ταλαιπωρία, το άγχος και η ανασφάλεια ότι θα μείνουμε στα κατσάβραχα στην μέση του πουθενά ήταν μεγάλη. Τα τρένα αυτά είναι προβληματικά και πρέπει να το μάθει ο κόσμος. Το δρομολόγιο έπρεπε να κρατήσει 3ωρες και 55 λεπτά και κράτησε 5ωρες και 10λεπτα. Και μιλάμε για την πιο βασική σιδηροδρομική γραμμή της Ελλάδας και τα πιο πολυδιαφημισμένα τρένα μας.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments