Από τον Σίμο Γιακουστίδη πήραμε την παρακάτω επιστολή σχετικά με το τρενάκι της Καλαμαριάς που φέτος τα Χριστούγεννα δεν θα “σφυρίζει” στους δρόμους του Δήμου…
“Με μεγάλη μας λύπη μας ανακοίνωσαν ότι φέτος δεν δίδεται άδεια για το χριστουγεννιάτικο τρενάκι μας. Αυτή λοιπόν η απόφαση μετά από 17χρονια λειτουργίας του μας γέμισε θλίψη πιο πολύ γιατί τα παιδικά χαμόγελα των παιδιών θα σιγήσουν και φυσικά το ότι έρχονταν κόσμος με τις οικογένειές τους για τις βόλτες τους από άλλους Δήμους και άλλες πόλεις με ότι αυτό συνεπάγεται εννοώ ότι έκαναν τα ψώνια τους στην δική μας αγορά έτρωγαν και έπιναν στα μαγαζιά του Δήμου μας. Φέτος δεν θα γίνει αυτό.
Λυπάμαι πολύ. Φέτος θα φύγει ο κόσμος προς το κέντρο, το τρενάκι μας κρατούσε και έφερνε κόσμο στην αγορά μας. Στους περισσότερους δήμους υπάρχουν τα τουριστικά τρενάκια χειμώνα καλοκαίρι εμείς φέτος τίποτα Το τρενάκι μας κάλυπτε όλες τις ηλικίες, η χαρά που σκορπούσε απερίγραπτη. Πληρούσε όλους τους κανόνες ασφαλείας και πάντα με σεβασμό στους δρόμους. Ποτέ 17χρονια δεν είχαμε ατυχήματα, ευχαριστώ τον Θεό και τον οδηγό μας για αυτό τον Δημήτρη Ξανθόπουλο.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την αγάπη σας μικρούς μεγάλους. Καλές γιορτές”

guest

1 Comment
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments