Οι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ενημερώνουν ότι από αύριο 30 Μαΐου ξεκινούν τα νέα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Έδεσσα – Φλώρινα.
Με το νέο πρόγραμμα ενισχύεται η σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας με επιβατικές αμαξοστοιχίες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τη Βέροια, τη Νάουσα, την Έδεσσα, το Αμύνταιο και τη Φλώρινα. Το νέο πλέγμα δρομολογίων περιλαμβάνει την καθημερινή διασύνδεση της Φλώρινας με την Έδεσσα καθώς και πρόσθετες συνδέσεις Θεσσαλονίκης – Έδεσσας. Σημειώνεται ότι έχει ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα για την πλήρη κάλυψη των ραδιοεπικοινωνιών στο τμήμα του δικτύου Θεσσαλονίκη-Φλώρινα.













