Τα Γιάννενα, «πρώτα στα άρματα, στα γρόσια και στα γράμματα», φαίνεται πως είναι πρώτα και στον τουρισμό. Οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της πόλης έφτασαν το 100% το τετραήμερο των Χριστουγέννων και το ίδιο θα συμβεί την Πρωτοχρονιά και τα Φώτα. Στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει εδώ και μήνες, από το τέλος του 2ου lockdown και μετά.
Αυτό δεν είναι τυχαίο καθώς τα τελευταία χρόνια, τα Γιάννενα κάνουν μια αδιάκοπη και συστηματική προσπάθεια για τουριστική προβολή και προώθηση, προσπάθεια που δεν πτοήθηκε από την πανδημία. Ο τοπικός Δήμος, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς , δεν σταματούν να δημιουργούν δράσεις για την προβολή της πόλης, με τεχνοκρατική αντίληψη, συνέπεια και συνέχεια. Αρχική στόχευσαν στην Ελλάδα, στη συνέχεια στην Κύπρο και το Ισραήλ και έπονται τα Βαλκάνια και η κεντρική Ευρώπη. Από κοντά και η Περιφέρεια Ηπείρου με τις δικές της προσπάθειες.
Στον αντίποδα η Θεσσαλονίκη με τα τόσα πλεονεκτήματα, που μετά από πολλά χρόνια η κίνηση των Χριστουγέννων κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα. Τα ξενοδοχεία σημείωσαν πολύ χαμηλές πληρότητες ενώ οι αίθουσες των ρεβεγιόν ήταν μισοάδειες. Ούτε αυτό είναι τυχαίο καθώς τα τελευταία χρόνια ελάχιστα γίνονται για την τουριστική προβολή και προώθηση της πόλης και ακόμη λιγότερα έχουν ουσία και αποτέλεσμα. Η τουριστική άνοιξη που βίωσε η Θεσσαλονίκη την προηγούμενη δεκαετία φαίνεται να εξανεμίζεται. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, που θεωρητικά υπάρχει για να προβάλει και να προωθεί την πόλη με σύγχρονο τρόπο στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με ολοκληρωμένο σχέδιο και πρόγραμμα, λειτουργεί για άλλους σκοπούς, αφήνοντας τουριστικά την πόλη στην τύχη της.
Οι επαγγελματίες του τουρισμού, περιμένουν την άνοιξη για να ξεκινήσει η κίνηση και στο μεταξύ εύχονται οι αεροπορικές εταιρείες να δρομολογήσουν επιπλέον πτήσεις, προσδοκούν να αυξηθούν τα συνέδρια, ελπίζουν να φτιάξει η κατάσταση στα Βαλκάνια με τον κορωνοϊό, μπας και αλλάξουν κάπως τα πράγματα.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments