Ο Δήμος Έδεσσας, πραγματοποίησε εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στο Πάρκο Καταρρακτών, με θέμα: «Τουρισμός & Βιώσιμος Μετασχηματισμός». Η φετινή διοργάνωση, που επικεντρώθηκε στους «Δρόμους του Νερού», προσέφερε στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της περιοχής μια μοναδική εμπειρία μάθησης και δημιουργίας μέσα από σειρά θεματικών εργαστηρίων που φιλοξενήθηκαν σε σημεία-ορόσημα της πόλης. Στόχος των δράσεων ήταν να αναδειχθεί ο ρόλος του τουρισμού ως μοχλού βιώσιμης ανάπτυξης, που ενώνει τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την εκπαίδευση και την τοπική επιχειρηματικότητα, καλλιεργώντας δεξιότητες και ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των νέων σε πρακτικές βιώσιμου τουρισμού. Τα παιδιά ως μελλοντικοί τουριστικοί πράκτορες και οικοδεσπότες γνώρισαν τα σημεία της περιοχής με την ματιά του επαγγελματία που υποδέχεται κάτι που πρέπει να γίνεται σε κάθε περιοχή της Ελλάδας που θέλει να λέγεται τουριστικός προορισμός.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εννέα θεματικά εργαστήρια,
Τον συντονισμό του προγράμματος είχε ο Δρ. Ευάγγελος Κυριακού, ειδικός διαχείρισης προορισμών και μέλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αειφόρου Τουρισμού ενώ τον συντονισμό των ομάδων η Εύα Νεδέλκου ειδική σε θέματα τουρισμού-πολιτισμού.
0 Comments
νεότερα













