Έχοντας αναπτύξει συνεργασία με τους Δήμους Αργοστολίου, Ληξουρίου και Σάμης στην Κεφαλονιά από το 2020 η Marketing Greece δημιουργεί μια νέα Σύμπραξη Τουρισμού, συνθέτοντας ένα δυναμικό σχήμα με τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης, του Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας και Ιθάκης, του ΕΟΤ, της AEGEAN και της Fraport Greece.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη στην αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου «Κέφαλος» στο Αργοστόλι, οι partners της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς μοιράστηκαν με τους προσκεκλημένους το κοινό τους όραμα για την ενίσχυση και περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του προορισμού.
Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, υπογράμμισε τη σημασία της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς τονίζοντας το γεγονός πως «Η Σύμπραξη είναι αποτέλεσμα της διάθεσης της τοπικής κοινωνίας να αναδείξει την τουριστική ταυτότητα και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού, επιλέγοντας να ενώσει τις δυνάμεις της με τον ιδιωτικό τομέα. H Κεφαλονιά είναι ένας προορισμός με μεγάλη δυναμική και πολλές ευκαιρίες να αναπτύξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, και αυτή είναι η πρόκληση για όλους μας. Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να είμαστε συνοδοιπόροι σε αυτή την προσπάθεια και ιδιαίτερα υπερήφανοι που οι partners συνεχίζουν να υποστηρίζουν το έργο και το όραμα μας για τον ελληνικό τουρισμό».
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε «Οι μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού τουρισμού οφείλονται στη συνεργασία όλων των φορέων που εμπλέκονται με τη μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας. Ο ΕΟΤ έχει επιλέξει από την πρώτη στιγμή αυτό το δρόμο και για το σκοπό αυτό συμμετέχουμε και στη σύμπραξη φορέων μαζί με την Marketing Greece, την AEGEAN, την Fraport Greece, τοπικές ενώσεις ξενοδόχων, Δήμους και Επιμελητήρια. Αυτή η συνεργασία επέφερε καρπούς το 2023 και αντίστοιχα έχει προετοιμάσει μία πολύ καλή χρονιά και για το 2024. Ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει και στην αντίστοιχη σύμπραξη για την Κεφαλονιά. Θεωρούμε ότι η Κεφαλονιά έχει εξαιρετικές προοπτικές για το μέλλον. Είναι ένας προορισμός που έχει να δώσει ξεχωριστές εμπειρίες στον επισκέπτη και μέσα από αυτή τη συνεργασία θα μπορέσουμε να προβάλλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο εξωτερικό, τον τόπο και τους ανθρώπους του.»

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments