Καθώς εδώ και πάρα πολλούς μήνες η τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε μηδενικά επίπεδα (κάποιες προσπάθειες κάνει μόνο η αντιπεριφέρεια Τουρισμού), με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να ξεχαστεί τουριστικά η Θεσσαλονίκη και από τους Θεσσαλονικείς, η παρακάτω είδηση έχει ενδιαφέρον.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και η Μarketing Greece (φορέας προβολής που ίδρυσαν ο ΣΕΤΕ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο) ανακοίνωσαν κοινή προσπάθεια για την τουριστική προβολή της πόλης.
«Πρώτιστο μέλημά μας η ανάπτυξη του τουρισμού καθώς είναι ιδιαίτερα δυναμικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας και πρέπει να στηριχθεί στη μετά κορωνοϊό εποχή» δήλωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Το πρόγραμμα προβολής θα υλοποιηθεί από την Marketing Greece, θα ακολουθεί την Εθνική στρατηγική για την προβολή του τουρισμού δημιουργώντας μια «συμμαχία» για το ελληνικό τουριστικό προϊόν με πολλαπλασιαστικά οφέλη για κάθε προορισμό. Θα στοχεύει προς το κοινό του εξωτερικού για την ενίσχυση της αναγνωσιμότητας (awareness) και θα ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις προβολής του τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην διαδικτυακή προβολή στα κοινωνικά δίκτυα.
Στο τέλος του προγράμματος θα ανακοινωθούν επίσημα τα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας-προβολής.
0 Comments