Καθώς η τηλεργασία μπήκε για τα καλά στη ζωή μας, προέκυψε ένα καινούργιο ταξιδιωτικό κοινό. Πρόκειται γι’ αυτούς που λόγω τηλεργασίας έχουν τη δυνατότητα να μετακομίσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα σε άλλες περιοχές του πλανήτη, με ηπιότερο κλίμα και καλύτερο περιβάλλον. Να εργάζονται από μακριά καθώς δεν απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο γραφείο. Να επωφεληθούν από καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες, πιο χαλαρή καθημερινότητα , φθηνότερο κόστος ζωής. Κάποιοι τους αποκαλούν ψηφιακούς νομάδες. Δεν εγκαθίστανται μόνιμα σε μια περιοχή αλλά περιφέρονται αναλογία με τις διαθέσεις τους.
Καθώς η πανδημία κάποτε θα περάσει αλλά η τηλεργασία θα παραμείνει, αρκετές χώρες κάνουν τα πάντα για να τους προσελκύσουν, θεσπίζοντας ακόμη και οικονομικά κίνητρα.
Κάποιες χώρες μάλιστα βάζουν υψηλά στάνταρ. Όπως η Ισλανδία και η Ταϊλάνδη. Δεν τους θέλουν όλους, αλλά μόνο αυτούς που έχουν υψηλό εισόδημα. Κοντολογίς ενδιαφέρονται για υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας. Οι Βερμούδες, τα Μπαρμπάντος, τα Νησιά Καϊμάν και η Εσθονία κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση.

Τι κάνει η Ελλάδα…

Η χώρα μας δια της Marketing Greece ετοιμάζει ψηφιακή καμπάνια για να προσελκύσει τους ψηφιακούς νομάδες. Η Ελλάδα έχει πολλά πλεονεκτήματα που δεν αφήνουν αδιάφορους τους Βορειοευρωπαίους. Ο καλός καιρός και η χαλαρή καθημερινότητα είναι τα σημαντικότερα, όπως επίσης το χαμηλό κόστος ζωής ιδιαίτερα για τα δεδομένα των βορειοευρωπαίων. Επίσης τη χειμερινή περίοδο στην Ελλάδα υπάρχουν άπειρα διαθέσιμα τουριστικά καταλύματα σε πολύ συμφέρουσες τιμές.
Είναι μια καλή ευκαιρία να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος η οποία πάσχει από μια αφόρητη εποχικότητα.
Δεν λένε κάποιοι πως η κρίση γεννά ευκαιρίες; Να μία…
Φωτογραφία: Pixabay

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments