Με επιτυχία στέφθηκε το ξεκίνημα της “Choose Greece” στις τουριστικές αγορές της Ευρώπης, καθώς το μεγαλύτερο ελληνικό Roadshow για επιχειρήσεις που αναζητούν επιχειρηματικές συμφωνίες στο πεδίο του τουρισμού (B2B και networking) ξεκίνησε δυναμικά τις δράσεις του, κάνοντας τον Φεβρουάριο στάση στο Μόναχο και τη Βιέννη.
 
Στο Μόναχο τιμώμενος ο Δήμος Βόλου…
Στο Μόναχο όπου τιμώμενος προορισμός επελέγη στοχευμένα ο Δήμος Βόλου, που συμμετείχε στην εκδήλωση με εκπρόσωπο τον Γεώργιο Παπαμακάριο (προϊστάμενο του τμήματος τουρισμού Δ. Βόλου) τα μηνύματα είναι εξαιρετικά. Με τον τρόπο αυτό η “Choose Greece” έδωσε ένα επιπλέον κίνητρο στα γραφεία τουρισμού της Γερμανίας να επιλέξουν για τους πελάτες τους το Βόλο και το Πήλιο, που μετά τις καταστροφικές συνέπειες της κλιματικής κρίσης αναγκάστηκε να ξανασυστηθεί στις ξένες αγορές.
Στο μεταξύ η “Choose Greece”, η ελληνική εταιρία που δραστηριοποιείται στην οργάνωση διεθνών εκθέσεων υλοποίησε “Β2Β event”, όπου συμμετείχε με επιτυχία και το Επιμελητήριο Μαγνησίας, μέσω της εκπροσώπου του, Θέκλας Καμμένου.
Στόχος ήταν η ανάδειξη του προορισμού της Μαγνησίας, αλλά και των μελών του Επιμελητηρίου στη αγορά της Βαυαρίας, καθώς και η καλύτερη ενημέρωση αναφορικά με τις δυνατότητες το προορισμού και τα συγκριτικά
πλεονεκτήματα της Μαγνησίας και των Σποράδων.
 
Άρωμα Ελλάδας και στην Βιέννη…
Τέλος άρωμα Ελλάδας σκόρπισε και στη Βιέννη, όπου η “Choose Greece” πραγματοποίησε μια ακόμη δράση εξωστρέφειας με τιμώμενη την Περιφέρεια Κρήτης, αλλά και το Δήμο Ρεθύμνου.
Πολλές οι συναντήσεις και ενδιαφέρουσες ο συζητήσεις σε κλίμα εξαιρετικής συνεργασίας με όλους τους φορείς και στις δύο ευρωπαϊκές πόλεις, που
“ψηφίζουν” Ελλάδα ως ιδανικό προορισμό αυθεντικότητας, βιωσιμότητας, γαστρονομίας και κουλτούρας.
Μετά το υψηλό ενδιαφέρον στο Μόναχο και τη Βιέννη, η “Choose Greece” βάζει πλώρη το Μάρτιο και Απρίλιο 2024 για το Βουκουρέστι, τη Βαρσοβία και το Βελιγράδι πάντα κάτω από την αιγίδα του ΕΟΤ.
Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments