Με στόχο την παραγωγή ντοκιμαντέρ για τον Όλυμπο και την ανάδειξη της μοναδικής ταυτότητας της παρολύμπιας περιοχής, πραγματοποιήθηκε ταξίδι τύπου («press trip») στην Πιερία από τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.), σε συνεργασία με το Γραφείο του Ε.Ο.Τ. στη Σκανδιναβία.
Την πρώτη ημέρα, υποδέχθηκαν τους Δανούς προσκεκλημένους η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου, το Μέλος του Δ.Σ. του Π.Ο.Τ.Α.Π. και Πρόεδρος του «Olympus Marathon» Άρης Νίκας και ο Διευθυντής του Οργανισμού Βασίλης Δήμου, οι οποίοι τους παρουσίασαν την περιοχή, τον Όλυμπο και τις ειδικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται στην Πιερία, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εικόνα του προορισμού.
Τις επόμενες ημέρες η αποστολή επικεντρώθηκε στην καταγραφή οπτικοακουστικού υλικού για ντοκιμαντέρ που αναδεικνύει τη μοναδική εμπειρία του Ολύμπου ως προορισμού που συνδυάζει βουνό και θάλασσα, με ιδιαίτερη έμφαση στο ορειβατικό σκι με θέα το Αιγαίο. Στο πλαίσιο του προγράμματος, η ομάδα ανέβηκε στο ορειβατικό καταφύγιο «Πετρόστρουγκα», όπου και διανυκτέρευσε. Εκεί, ο σεφ Μάνος Νταούκας παρουσίασε ένα δείπνο βασισμένο σε τοπικά προϊόντα, αναδεικνύοντας τη γαστρονομική ταυτότητα της Πιερίας.
Την επόμενη ημέρα, συνέχισαν προς το Οροπέδιο των Μουσών, με στόχο την προσέγγιση της κορυφής «Μύτικας» και την πραγματοποίηση γυρισμάτων για το ντοκιμαντέρ. Πραγματοποιήθηκαν σημαντικές λήψεις σκι από τη βάση του «λουκιού του Μύτικα» έως την περιοχή «Πριόνια», αποτυπώνοντας τη μοναδική εμπειρία του «ski with a sea view».
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν παραθαλάσσιους οικισμούς της νότιας Πιερίας, καταγράφοντας εικόνες που αναδεικνύουν τον μοναδικό συνδυασμό βουνού και θάλασσας στην περιοχή.
0 Comments
νεότερα













