Ελλάδα

«Plastic-FreeSantorini»

«Plastic-FreeSantorini» ονομάζεται η εναλλακτική τουριστική καμπάνια η οποία υλοποιείται μέσω της σύμπραξης του υπουργείου Τουρισμού με το δήμο Σαντορίνης, αλλά και ιδιωτικούς φορείς όπως η Lidl Hellas και το Ίδρυμα Λασκαρίδη.
Μέσω αυτής, η Σαντορίνη προβάλλεται σε όλο τον κόσμο ως «Το Πρώτο Νησί στο Αιγαίο Ελεύθερο Από Πλαστικό». Η καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» απαντά στη σύγχρονη οικουμενική τάση της οικολογικής ευαισθησίας και την προστασίας του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα στον τουριστικό τομέα.
Η LidlΕλλάς, επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας «Plastic-FreeSantorini». Σε πρώτη φάση, η εκστρατεία περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο.
Σε δεύτερη φάση, η πρωτοβουλία «Plastic-FreeSantorini» περνά στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στη Σαντορίνη, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.
Η καμπάνια ανακοινώθηκε σε σημερινή συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Σαντορίνη από τον Υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη.
«Ελπίζουμε ότι η εφαρμογή της θα λειτουργήσει σαν πρότυπο, ώστε να ξεκινήσουμε ανάλογες δράσεις σε άλλα νησιά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας», επισήμανε ο κ. Θεοχάρης.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments