Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε η εκδήλωση που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και διοργάνωσε το Thessaloniki Convention Bureau (TCB) σε συνεργασία με το τμήμα τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τη Φράπορτ. Στόχος ήταν να ενημερώσουν τους εκπροσώπους φορέων της περιοχής για το που βρισκόμαστε και που πάμε όσον αφορά τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας και ποιες δράσεις έχουν προγραμματίσει τη φετινή χρονιά. Η Περιφέρεια, το TCB και η Φράπορτ, είναι από τα λίγα παραδείγματα ουσιαστικής συνεργασίας στη Θεσσαλονίκη, με στόχο η περιοχή να γίνει πιο γνωστή στο εξωτερικό και να δει περισσότερους και καλύτερους τουρίστες.
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος, ο οποίος αναφέρθηκε στον προγραμματισμό για την τουριστική προβολή και προώθηση της κεντρικής Μακεδονίας.
Μερικές από τις δράσεις που θα πραγματοποιηθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς είναι:
– Όλα ξεκινούν από την EXPO στο Ντουμπάι την οποία θα επισκεφτεί ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας. Έχουν ήδη προγραμματιστεί διάφορα ραντεβού που στόχο έχουν την προσέλκυση πτήσεων και αεροπορικών εταιρειών στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».
– Η Περιφέρεια θα λάβει μέρος σε περίπου 20 τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού ανάλογα με τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Κάλεσε φορείς και ιδιώτες να συμμετάσχουν μαζί με την Περιφέρεια.
– Θα λάβει μέρος μαζί με το Λιμάνι στην εξειδικευμένη έκθεση κρουαζιέρας Seatrade στο Μαϊάμι, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να προβληθεί ως προορισμός κρουαζιέρας και να μπει σε περισσότερα προγράμματα μεγάλων εταιρειών.
– Σε συνεργασία με το Thessaloniki Convention Bureau, θα λάβει μέρος σε όλες τις σημαντικές εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού στην Ευρώπη, προκειμένου από κοινού να προωθήσουν την πόλη στην διεθνή συνεδριακή αγορά.
– Σε συνέργειες με άλλους φορείς, διαμορφώνει προϊόν εναλλακτικού τουρισμού, δημιουργεί δίκτυο ποδηλατικών διαδρομών, ενώ πολύ κοντά βρίσκεται η πιστοποίηση από το Συμβούλιο της Ευρώπης της διαδρομής «Τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου».
– Θα διευρύνει τις συνέργειες με τις αεροπορικές εταιρείες για την προβολή της περιοχής, ενώ για πρώτη φορά θα συγχρηματοδοτήσει με ιδιώτες συνέργειες προβολής και προώθησης.
– Το Film Office θα λάβει μέρος σε εκδηλώσεις για δικτύωση και προβολή, προκειμένου να προσελκύσει ακόμη περισσότερες οπτικοακουστικές παραγωγές.
– Θα εντείνει τις προσπάθειες στο ψηφιακό μάρκετινγκ, δίνοντας βαρύτητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πλέον παίζουν καταληπτικό ρόλο στην τουριστική προβολή.
Ο κ. Θάνος επανέλαβε πολλές φορές το κάλεσμα του προς τους επαγγελματίες του τουρισμού και άλλους φορείς για συνέργειες και συνεργασίες, καθώς όπως είπε ο τουρισμός απαιτεί ομαδική προσπάθεια.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης έκανε ο Πρόεδρος του TCB Γιάννης Ασλάνης.
Στις δράσεις της Φράπορτ και του TCB, καθώς και άλλα ενδιαφέροντα που ακούστηκαν στην εκδήλωση, θα αναφερθούμε αναλυτικά σε προσεχείς αναρτήσεις.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments