Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στοχεύοντας στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής στην πολωνική τουριστική αγορά, συμμετείχε στο «GREEK LUXURY TOURISM & GASTRONOMY WORKSHOP» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία.
Στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις με δημοσιογράφους, διαμορφωτές κοινής γνώμης, καθώς και με τουριστικά γραφεία και πράκτορες που στοχεύουν σε μικρά groups και ταξίδια κινήτρων, με τη συνεργασία του γραφείου του ΕΟΤ Πολωνίας.
Η Κεντρική Μακεδονία παρουσιάστηκε ως ένας ξεχωριστός τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών για τους εν δυνάμει τουρίστες που τους ενδιαφέρει ο πολιτισμός, οι δραστηριότητες στη φύση και η τοπική παράδοση και που επιθυμούν να ταξιδέψουν εκτός υψηλής περιόδου και σε προορισμούς λιγότερο δημοφιλείς. Αυτά τα συστατικά προσφέρουν ιδανικά περιοχές της Περιφέρειας όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν πολλαπλές βιωματικές και αυθεντικές εμπειρίες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε παρουσίαση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλους τους παρευρισκόμενους, ενώ οι επαγγελματίες της Πολωνίας εντυπωσιάστηκαν από τη γαστρονομική παράδοση και την τοπική κουζίνα.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει τις στοχευμένες δράσεις προσέγγισης αγορών-στόχων και για το λόγο αυτό συμμετείχαμε στην εκδήλωση στη Βαρσοβία. Η επιλογή της συγκεκριμένης αγοράς έγινε με κριτήριο τη συνεχώς αυξανόμενη δυναμική που παρουσιάζει η αγορά της Πολωνίας με επισκέπτες που θέλουν να ταξιδεύουν όλες τις εποχές του χρόνου, στοχεύοντας έτσι στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην περιοχή μας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments