Ο Δήμος Αθηναίων, η Aegean Airlines και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο να προωθήσουν την Αθηνά ως τουριστικό προορισμό.
Η ψηφιακή καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» θα στοχεύσει κυρίως σε ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία, που μέσα από έκθεση του ΣΕΤΕ εμφανίστηκαν ως οι πιο δυνατές αγορές για την πόλη. Το συντονισμό της ψηφιακής καμπάνιας που θα τρέξει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συντονίσει η Marketing Greece.
Μεταξύ άλλων η καμπάνια περιλαμβάνει τη δημιουργία της ιστοσελίδας http://www.thisisathens.org, που θα φιλοξενήσει ιστορίες και βίντεο να παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου. Η ιστοσελίδα θα αποτελεί και εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού με πλήρη ατζέντα των δρώμενων στην Αθήνα αλλά και παρουσίαση όλο το χρόνο των μουσείων, των αξιοθέατων, των επιλογών φαγητού και διασκέδασης.
Το πρώτο βίντεο της καμπάνιας είναι έτοιμο και παρουσιάζει μέσα σε ένα λεπτό 51 λόγους να επισκεφτείς την Αθήνα. Δείτε το: https://www.youtube.com/watch?v=amJjBG_vgwM

Πείτε τη γνώμη σας

avatar