Κείμενο – φωτογραφίες: Omorfa Taxidia

Στη προσπάθεια τους για τουριστική προβολή και προώθηση, τα Γιάννενα που διανύουν περίοδο τουριστικής άνοιξης, έχουν βρει έναν απρόσμενο σύμμαχο… τον μπακλαβά. Δεκάδες τόνοι γιαννιώτικου μπακλαβά ταξιδεύουν κάθε χρόνο σε δεκάδες χώρες του πλανήτη, ακόμη και στα Εμιράτα που έχουν την δική τους παραγωγή και παράδοση. Και αν δεν βρείτε γιαννιώτικο μπακλαβά στην Κωνσταντινούπολη που έχει αυτό το έδεσμα σε περίοπτη θέση, είναι γιατί δεν ευοδώθηκαν προς το παρόν οι σχετικές συζητήσεις.
Η εταιρεία της Αθηνάς Κολιονάσιου (2η γενιά) έχει πετύχει ένα εντυπωσιακό success story κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά του μπακλαβά. Διάφορα ήδη μπακλαβά σε ευφάνταστους σχηματισμούς και γεύσεις, μέσα σε εντυπωσιακές συσκευασίες, ατομικές και μη, βρίσκονται σε περίοπτη θέση στα καλύτερα καταστήματα του κόσμου. Έτσι πέρα από τη συνεισφορά της εταιρείας στη τοπική οικονομία, προβάλει τα Γιάννενα και τα ελληνικά παραδοσιακά γλυκά, σε όλο τον κόσμο.
Ο Χρήστος Χέλμης, σύζυγος της Αθηνάς και ιδιοκτήτης της εταιρείας Colibri που ειδικεύεται στο μπράντινγκ καi το ντιζάιν με σπουδαίες δουλειές στο ιστορικό της, έχει δημιουργήσει μεταξύ άλλων τις εντυπωσιακές συσκευασίες που δίνουν υπεραξία στο προϊόν. Στην πραγματικότητα νομίζεις πως μέσα σε κάθε συσκευασία υπάρχει κάτι πολύτιμο.
Οι παραλλαγές του μπακλαβά που παράγει η εταιρεία της Αθηνάς Κολιονάσιου είναι δεκάδες και όλα χειροποίητα . Με ή χωρίς ζάχαρη, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, φρούτα και μπαχάρια. Θα χρειαστεί να φάτε πάρα πολύ για να τα δοκιμάσετε όλα, αλλά τότε δεν θα γίνεται πιο γλυκός αλλά λίγο πιο… χοντρός.

Info…

Στα Γιάννενα πήγαμε στα πλαίσια δημοσιογραφικού ταξιδιού που οργάνωσε για λογαριασμό του Δήμου Ιωαννίνων η εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ Wise Ram.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments